Diskuse

Můj syn

JV

S vámi žít musela být radost. Taková, až se pro to nikdo stálý nenašel.

JH

J36a73n 62H80a46r13v88a39n

19. 3. 2024 9:30

Lidé jsou různí - někteří střídají partnery takřka každý rok (hvězdy bulváru zde mají velkou publicitu) a jiní to mají opačně, jednu/jednoho a dost. No a mezi tím celá škála.

MB

Ach jo, já naivka čekala, že se pochlubíte synem. Samozřejmě mu moc gratuluju, je to velký úspěch. Ale vážně bylo nutné zmínit, s kým jeho otec odešel? 2x pro jistotu zopakovat, čí to byla dcera? A kdyby měl váš syn mužský vzor, nestal by se kuchařem?

Moje poslední poznámka bude jedovatá, ale vážně se na celém světě nenašel jiný muž, který by mu v tom mužském pohledu na svět mohl otce nahradit? Dost často jste zmiňovala, jak se dobře staráte o partnery, takže v celibátu jste nežila. Spoustě kluků byl vzorem třeba někdo jiný z rodiny. Můj manžel taky vyrůstal bez otce a např. pracovat s nářadím se naučil od strejdy, kde rád trávil kus prázdnin.

JH

J18a40n 85H26a75r98v35a84n

19. 3. 2024 9:20

Opravdu to musel být těžký život po narození syna, když jí nějaká ..... odlákala manžela. Tak dnes, po 30 - 40 letech se možná ta jmenovaná zastydí, což je nic proti tomu co provedla.

  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik