Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Existuje i pozitivní závist - chci makat, abych se měl jako někdo jiný. A pak negativní závist - chci se pomstít druhým, že se mají dobře. Ta druhá se projevuje volením socanů, a to i těch od Pirátů nebo z KSČM.

0 0
možnosti
JK

Vaše názory, které jsou bezohledné k lidem s nižšími příjmy a k liem, kteří si aktivně hledají práci a nemohou jí najít kvůli vyššímu věku, nebo zdr. postižení vám opravdu nezávidím.

1 1
možnosti
MK

Když už se jednou narodíme, měli bychom konat dobro. To je mottem mého života. Žít tak, abych se za svůj život nemusela stydět, aby se za můj život nemuseli stydět ani mí potomci.

Zdroj: https://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=811473

Jenže z Vašich blogů vyplývá, že sama žádné dobro nevykonáváte. Spíš naopak. Nenávist ke starým nebo starším lidem /viz předchozí blogy/ jsou toho důkazem. A divím se, že Váš syn s Vámi ještě někam jezdí, poté, co jste na něho a jeho partnerku nakydala kyblíky špíny. Anebo jak zaplatil dovolenou v N.Y. Mě by můj syn nejspíš kopl do.....

Ale "pobavila" jste, to zase jo

3 0
možnosti
Foto

Lidé jako vy nejsou hodni závisti, ale politování.

5 0
možnosti
KT

Vy jste sice vtělené dobro, ale na nikom, ani na ničem nenecháte niť suchou.

Ač jsou tu povahy různé, někteří jsou názorově přímo protichůdní, tak negativní přístup ke všemu, vyjma vlastní osoby, máte tu skoro jediná. Vaši nesnesitelnou povahu vám těžko může někdo závidět.

10 0
možnosti
PD

P91e66t95r 18D63r19a23p64a32l

10. 1. 2024 20:41

Lidi vám nezávidí...irituje je vase sebestřednost a nadutost

16 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik