Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rv I o Vás si může myslet západní turista když se na Vás podívá že patříte k těm neomaleným postkomunistickým. Momentálně jsem v Bulharsku a je to jak všude jinde.... tlustí i hubení. A protože jsem procestovala kus světa tak vím že jak křupan se může chovat nejen Rus , Čech ale někdy ještě hůř i Angličan a Němec.

3 2
možnosti

Byl jsem před lety na Krétě - ale neomalených západních turistů, zejména Angličanů a Němců, resp. německy mluvících tam bylo hodně. Nejvíc ale odrazuje systém odkládání použitých toaletních papírů. Změní to někdy na evropský standard?

0 0
možnosti

Koš na papíry bude pořád, protože nové trubky s větším průměrem nikdo do domů a penzionů sekat nebude. Údajně v nových hotelech se papír splachovat může, ale tam jsem nikdy ubytovaný nebyl.

Co mi ovšem vadilo nejvíce, to bylo chování malých německých spratků, kteří v doprovodu prarodičů doslova zneužívali řeckou benevolenci k dětem a terorizovali svoje okolí. Jediné řešení byl náš odsun do jiných částí pláže. Večer do taveren naštěstí nepáchli, neb měli svoje inkluziv v hotelu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik