Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím zda jste rozhovor slyšela nebo jen přebíráte od novinářů. Jen vás chci poopravit, Zeman neřekl, že by Blatný měl odstoupit. Řekl že to je věc premiera a pakliže by ho Babiš odvolat tak nebude bránit a podepíše to. Když už si dáváte práci s článkem, tak informujte objektivně.

2 1
možnosti

Ale nezdá se vám, že ta nevšední Zemanova starost o zdraví Blatného a ochota okamžitě podepsat jeho odvolání, něco signalizuje?

1 0
možnosti
Foto

Včera jsem sledoval pořad o Churchilovi a uvědomil jsem si, jak v celé Evropě dnes chybí v politice alfa samci. Lidé, kteří mají od Boha dar strhnout a nadchnout ostatní natolik, že by pod jejich vedením šli třeba i na smrt.

0 0
možnosti
Foto

Nikdo nikoho nemůže rozplakat, rozesmát ani naštvat. O tom si každý rozhoduje sám. To samé platí i o polarizaci společnosti. Poprvé jsem volil Schwarzenberka, podruhé Zemana. Nejdřív jsem volil ODS a po vstupu ANO na scénu volím tohle hnutí. Mám samozřejmě výhrady jak k prezidentovi, tak k Babišovi, ale vůbec si nepřipadám že bych nějak "nabit", abych se pokládal za protipól. Pokud to tak někdo má, měl by se nad sebou zamyslet.

0 0
možnosti

Souhlas R^R^R^

Pouze snad tvrzení ...rozvíjí své myšlenky ... (myšleno hradní hydroxyl) je tvrzení dosti odvážné ... myšleno substantivum "myšlenky" ...

Zkrátka a dobře perfidním renegátem vždy byl, jest a bude, poor man ...

0 0
možnosti

spíš child poorn men...

0 0
možnosti

A kteří jsou tedy ti spasitelé národa, kteří by tyto dva zloduchy měli dle Vás nahradit? Já jen abych věděl u voleb. Díky za info.

2 1
možnosti

klidně můj pes by mohl kandidovat a bylo by to lepší...řídili by to odborníci na epidemii ane honiči preferencí a bezpáteřní asociálové

0 1
možnosti

M56i48l40a42n 95K31e50s19l

1. 3. 2021 15:48

Kolik je na světě států,ve kterých fungují čelní představitelé jako sjednotitelé.Snad se najdou jen v Číně a Severní Koreji.Zpúsob jak se k tomu dopracovali však není vhodný k následování.A co jinde?V USA .Byl Trump sjednotitel nebo nebyl?Ani bych neřekl.Co Putin?Také není ten pravý ořechový.Tak můžeme pokračovat.Je prezident dementní nebo není?Myslím,že je na tom pořád lépe než mnozí blogéři.Zaráží mne však,že u nás je takové množství chytrých lidí,kteří radí,kritizují prezidenta a vládu a při tom nechtějí nést kůži na trh a vzít to za ně.A ty,co by to za ně rádi vzali neberou zase občané.Holt jsme pechfogly.

0 0
možnosti

J84o80s64e13f 64N39i86k23l

1. 3. 2021 13:03

Jenom fňukáte a ještě si přihřejete polívčičku zvanou antibabiš a antizeman...není to v situaci, ve které se nacházíme hloupé...

2 5
možnosti

jakože kritika vlády se omlouvá tím, že máme zlou situaci? Zlou situaci vytvořila vláda...něco mi tam běhá v kruhu

4 0
možnosti

R^ Že se putinofilní Zeman bude zasazovat o ruskou vakcínu Sputnik se dalo čekat. Divím se, že s tím vyrukoval tak pozdě. Včera jsem poslouchal, jak Babiš vyjmenovával chyby, kterých se j e h o vláda v průběhu pandemie dopustila. Bylo jich tolik, že by každý jiný premiér rezignoval. Ne tak Babiš, který neodstoupí n i k d y. A koblihy mu to zobou a ještě si pochvalují, jak je ten náš premiér chlapsky upřímný.:-/

5 2
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik