Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Vzdyt jste rozvedena !!!!!!

0 0
možnosti
TH

Antikarma. Zrejme se zeny rozmnozuji delenim.....hmmmm...

0 0
možnosti
Foto

Blog si jede po dvou liniích a tak nějak divně spojuje nešvar kouření u žen, který tu je už od budovatelských dob s tím, že v některých obdobích byla kouřící žena považována za sexy. Já nekouřím, nemám kouření ráda a kouřící těhotný bych pleskla, ale to je tak všechno. Pokud mi někdo nefouká pod nos, což se ohrazuju. Ale povyšovat se nad kuřáky a svobodné matky ( které s tímhle problémem nesouvisí) a tak nějak jedním dechem kritizovat celou společnost to chce určitý talent... Mimochodem, už Seneca kritizoval mladé a stav společnosti... Ano, člověk s přibývajícím věkem vidí některý věci jinak, a možná kritičtěji, ale kdo znás je ( byl) natolik spravedlivým, aby mohl hodit kamenem? Jediný pravidlo, který je pro soužití lidí: moje svoboda končí tam, kde začíná ta tvá...

3 0
možnosti
FF

...nutno ovšem podotknouti, že např. právě pro cigaretový kouř je hranice svobod irelevantní;-)

0 0
možnosti
VS

"Nejsem si jistá, zda se dá prostředí, v němž žijí nemanželské děti, nazývat rodinou."

A tohle je hodně FUJ! Rodina jsou lidé, co se vzájemně milují, vždy se podrží a mohou se na sebe spolehnout. Rodina je zelňačka od táty, ségra, která si chce pořád půjčovat oblečení, rodina je kamarád, který Vám jde na svatbě za svědka. I děti, které nejsou "z manželského lože" mají rodinu.

4 0
možnosti
VS

"...že žena má především být ženou. Nekouřit na ulici, nerodit nemanželské děti, nehovořit jazykem chátry..."

"...jsem zastánkyní svobodné vůle člověka."

Tak jak je to? Svobodná vůle, jak naložit se svým životem, nebo žít podle toho, co se "má"?

Každý takovýhle názor mi vždy ukáže, jak ráda jsem a jak si musím vážit toho, že žiji v době, kdy se má hodnota odvíjí od toho, jaký jsem člověk a ne od mých pohlavních orgánů...

2 0
možnosti
VN

Ono je to těžké. Kouřit by se asi fakt nemělo. Na druhou stranu ale, když je dáma zahalena pouze v cigaretovém dýmu...

1 0
možnosti
FF

Tedy na to, že jste zastánkyní svobodné vůle, toho máte ale dost na srdci;-)

4 0
možnosti
PS

P19e53t64r 42S75k72á32c39e75l

17. 9. 2018 22:37

Pěkný závěr, co se všechno nemá. Ale jak vychovatelé vychovávají dívky a pozdější ženy k poslání, které na tomto světě mají, tedy co se MÁ? Jejich poslání je nezastupitelné! Byť komunita GLBT to vidí jinak, ale nebýt jejich rodičů, neproháněli by se zde na prideparádách. Rodičové jsou a budou nenahraditelní. Stejně jako dědové a babičky - která babička se netěší na vlastní vnoučata?R^

1 1
možnosti
PS

P71e76t74r 72S89k56á27c27e75l

19. 9. 2018 23:42

Asi bude dobré, paní Hájková, když uvedete svoje argumenty. Jinak nevím, v čem se mýlím. Platí pro každého a ne každý tohle akceptuje:

"Rozhodl jsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0 0
možnosti
VF

Když už mluvíte o ženskosti, díváte se někdy do zrcadla?

1 0
možnosti
JS

Jaké matky, takový národ.

2 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik