Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

"Jistou tendenčnost"?

Umění eufemismu tedy ovládáte dokonale...

0 0
možnosti
MP

Moc dekuji za vyborny prispevek a vzpominku, byl to vskutku vynikajici herec a delal to co jsme v te podivne dobe delali vsichni, kteri jsme chteli prezit! Jeste jednou dekuji, Mistre

0 0
možnosti
LV

Nikoliv "pan major", ale buď "soudruh major" (Zeman), nebo "pan plukovník" (Potter).

Jinak - jak je vidět - Vladimír Brabec je stébélko všem, kteří po roce 1989 přišli o své umolousané "jistoty" a teď teskní a hořekují. Buďte rádi, že jste o ně přišli v roce 1989, kdy byly nahrazeny možnostmi,o kterých se nám ani nesnilo, nikoliv o pár let později, kdy by byly nahrazeny realitou, o které se nám ani nesnilo... Svou životní příležitost si propásl každý sám, to nelze na nikoho hodit. Za to nemůže ani major Zeman,ani Vladimír Brabec. Ostatně jeho děti se uchytili celkem dobře, například syn je předsedou Asociace českých reklamních agentur.

Vladimíra Brabce jsem měl rád a škoda, že už nebudou další jím nadabované postavy.

0 0
možnosti
Foto

Vyčítat panu Brabcovi jeho roli majora Zemana může jen hlupák. Jestlipak si tací kritici uvědomují, že v tom zlořečeném seriálu hrál i pan Tříska - postavu inspirovanou skupinou kolem bratrů Mašínů...? Ten pan Tříska, kterého dnes všichni obdivují za jeho protikomunistický postoj. A vidíte, i takový PAN herec se od toho bláta umazal...

13 0
možnosti
RK

Stačí se podívat, kdo všechno v Zemanovi hrál, včetně bývalé první dámy. Jména jako Menšík, Kopecký, Bek, Růžek, Adamíra, Abrhám, Brzobohatý, Zázvorková, Vránová A. i G., Janžurová (vypsat všechny, nestačí mi prostor) naznačují, že to oni sami vnímali jinak. A v tom duchu o tom i vypovídali, přestože se je někdo snažil dotlačit k tomu, aby si veřejně sypali popel na hlavu. Přitom nebylo za co.

7 0
možnosti
RK

Celé období po slavném Listopadu bych nazval stejným typem normalizaxce jako po srpnu 1968. Debakl, tentokráte ale demokraticko-kapitalistický. Moje vlastní babička Ludmila Krýzová (1912-1976) žila dlouhá léta s bratrem kardinála Františka Tomáška, panem MUDr.Jaroslavem Tomáškem, a to v malé obci Písečná u Jeseníka, u starého fotbalového hřiště za řetězárnou Česká Ves. Pan MUDr.J.Tomášek tam měl ordinaci obvodního lékaře, kamžto ho do příhraničního okresu deponovali komunisti, aby nepřekážel v Praze. Babička mu dělala zdravotní sestru a partnerku, protože stará paní Tomášková nechtěla dovolit synovi, aby se s ní oženil. Celkově chci jenom naznačit, že jsem od dětství měl velmi dobré "předpoklady" pro život v komunistickém Československu. Těch posledních 25 let ale považuji za stejný debakl!!!

.

5 0
možnosti
RK

Oproti těm seriálovým zvratkům, kterými nás dnes krmí všechny programy ČT i ostatních televizí (Trpaslík, Modrý kód, Ohnivé kuře, Padesátky, Ulice, Ordinace atd.atd.) je Třicet případů majora Zemana doslova oskarovým seriálem! TY moderní blitky s debilními doalogy a zápletkami bych nazval jako celý nový kulturní směr: "český demokratický debilismus"

22 0
možnosti
MB

No, po technické a řemeslné stránce samozřejmě novodobé komerční seriály nemůžou konkurovat; tehdejší neomezený rozpočet a státní propagandistické zadání sehrálo svoje. Ovšem mírou cyničnosti a bezskrupulózní prolhanosti patří "Třicet případů" k nejhorším příkladům čs. filmové a televizní tvorby.

0 1
možnosti
RK

Aneb jak si všimli i někteří další, odsuzovat V. Brabce za jednu roli a předepisovat nám jak máme co vnímat a povinně se k tomu stavět začíná hraničit s bdělostí některých ideových pracovníků před rokem 1989.

http://kultura.eurozpravy.cz/film-a-tv/200136-odchazeni-majora-zemana-aneb-poklonme-se-panu-brabcovi/

5 0
možnosti
JC

Všude se píše, že při vzpomínce na Vl. Brabce všem naskočí major Zeman. Mně až napodruhé, jako první mi naskočí kapitán Korda z roku ca 1970, to jsem dospíval a v tom filmu byl pro mě brilantní...

8 0
možnosti
RK

Já zase okamžitě zamířím na Jacka Lemmona a Leslie Nielsena. Což neznamená, že mi Zeman jen tak prošumí hlavou ;-)

2 0
možnosti
Foto

Hezká vzpomínka na dobrého herce a dabéra a potěší, že jste si na něj vzpomněla. A kádrování při této příležitosti není nutné.

Jen mne pobavila vaše formulace, "...že seriál byl poznamenán JISTOU mírou tendenčnosti...". ;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik