Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Připomínám, že jsme národ morálně bezúhonných občanů, kteří se nesehnou a raději přijmou kariérní propad a existenční nejistotu, než aby zaprodali svědomí a jako takoví máme plné právo na pana Brabce plivnout. Alespoň tak jsem tomu z různých diskusí porozuměl.

5 1
možnosti
Foto

Děkuji Vám za výborně napsanou vzpomínku na skvělého herce a výtečného dabéra. Sledovat jeho herectví byl vždy zážitek. Včera na pana Brabce televize zavzpomínala inscenací Jestli jednou odejdu a byla to ukázka hereckého kumštu. Vladimír Brabec se kupodivu nádherně ve dvojici doplňoval s Ivou Janžurovou. A jejich usmiřovací scénka při odvažování prášku na praní byla mistrovsky zahraná. Vladimíra Brabce jsem měla ve všech jeho rolích vždy ráda. Je mi smutno, že odešel. Čest jeho památce.V

14 0
možnosti
Foto

Jestliže v době svého vzniku bylo nutné brát seriál velmi obezřetně a kriticky, dnes už si můžeme dovolit luxus být trochu tolerantnější.

0 1
možnosti
MB

Pokládám za příznivé, že odkaz postavy majora Zemana - absolutně nepřevažuje v hodnocení pana V.Brabce. Jak samotný říkal, prvních 10 dílů byla detektivka, pak se to ideově zvrhlo. Kdo by očekával jeho ohražení se - toť ideální moment zeptat se kritika, co on samotný v té době konal, jak se tedy projevil ... Já osobně, po 1989 vidím největší morální poklesek u H.Vondáčkové. Nejde o to, že volí Hnutí Ano, nebo pobíhá s Alexandrovci ... Jde mi o onen soud s M.Kubišovou. Pro mne zcela nepochopitelné - člověk by naopak očekával kolegiální pomoc. "Kam se pak hrabe", mistr Brabec, který mj., svou roli sehrál výtečně. Pak již jen záleží na divákovi, jak celý seriál vnímá. Úcta k Vám, mistře ... V

9 0
možnosti
PH

Tak zvrtlo se to mnohem dříve, ale to je vcelku jedno. Prostě na většinu dílů se dá dívat opakovaně a také se dívá. 87. díl nějakého moderního seriálu nikdo dvakrát neuvidí. S Alexandrovci zpívala i Lucka Bílá, to zase není tak velký prohřešek.

4 0
možnosti
PK

,,,pěkné role a pěkný výkon, dobrej život , přeji ať mu tam nahoře daji taky dobrou roli V

9 0
možnosti
Foto

Ode mě karma. U nás se velmi rozmohlo kádrování. Helenka zpívala za normalizace? A co proboha měla dělat, když je zpěvačka?

A herci hráli? No kvůli tomu jsou přece herci ne?

Ale novodobí kádrováci, kteří jsou svým způsobem hnusnější, než ti komunističtí, prostě kádrují.

I když nevím, jak to ve skutečnosti bylo, tak si nemyslím že seriál Major Zeman vznikl na objednávku SNB. Daleko spíš to byl dramaturgický plán Československé televize, ovládaný samozřejmě komunisty.

12 0
možnosti
Foto

Pokud si prohlédnete titulky, konzultace s experty SNB tam byla, bez jejích pomoci by po faktografické stránce nemohly vzniknout některé díly. Také lze snad připustit jako možné, že některé náměty byly režisérovi doporučeny k realizaci, některé zase škrtnuty.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1263
  • Celková karma 21,60
  • Průměrná čtenost 1112x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik