Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J14a25r39a 29R20a78n69k

19. 4. 2017 7:15

Prase je ovsem daleko inteligentejsi nez pes ci kocka a vietnamska prasatka se chovaji jako domaci mazlici, malem jsem jedno ped dvema lety na aukci koupila. Bylo za 20$ a jen o troch vetsi nez moje ruka.

Pot-bellied pig - Wikipedia

https://en.wikipedia.org/wiki/Pot-bellied_pig

1 0
možnosti
IK

Ať dělám, co dělám, nějak se nemohu přinutit, aby mě trápilo, že nějaká dáma má místo psa prase. Napadlo mě, jestli bych nemluvila jinak, kdyby ona dáma s pašíkem byla moje sousedka v paneláku, ale myslím, že ne. Na rozdíl od autorky blogu jsem absolventka zemědělské školy a přišla jsem do intenzivního kontaktu s všemožnými druhy hospdářských zvířat a proto vím, že prase samo o sobě nesmrdí. Ďábelsky smrdí prasečí výkaly, ale ukažte mi tvora, jehž výkaly voní po fialkách, že. Takže pokud ona majitelka po svém praseti výkaly uklízí do k tomu určených odpadních nádob (a že by se prase vykálelo v bytě, považuji z nepravdědobné, prasata jsou čistotná a v případě nutnosti nekálí třeba dva dny) a její prase celé dny neprokvičí, tak proč nemít prase jako společníka? A prase je určitě šťastnější v čistém bytě a s denními procházkami, než v pidichlívku, kde musí lehávat ve vlastních výkalech (autorce by se asi také nelíbilo bydlet v kadibudce, i kdyby jí tam nosili sebechutnější potravu). Pokud jde mě, ať si každý dopřeje potěšení dle svého gusta, jestliže zachová základní ohleduplnost vůči okolí.

5 0
možnosti
Foto

Prasata jsou prý velmi čistotná a inteligentní zvířata. Překvapuje nás to, protože je známa jen z chlívka, kde mají omezený prostor.

Kdysi jsem chodil do celkem kvalitní restaurace-kavárny, jejíž majitelka měla čuníka jako domácí zvíře a několikrát jsem viděl i v restauraci, nechochtal tam. Když jsem se divil, tak mi vysvětlila svůj názor na něj.

To je co jsem se dozvěděl a viděl. Za ty názory však neručím.

4 0
možnosti
PM

Máte pravdu. Prasata nemůžou za podmínky, ve kterých je nutí žít člověk.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik