Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za svůj život jsem se setkal s tolika učiteli, že bych si netroufnul takto generalizovat.

V něčem by se možná trochu generalizovat dalo, díky různým nárokům na vzdělání se dá s velkou rezervou zobecnit, že často se liší přírodovědci, humanisti, prvostupňaři, tělocvikáři. Ale zdaleka všichni tělocvikáři nesplňují definici "blbý, šťastný, opálený".

Ale s tím alkoholem? Narazil jsem na jednu prvostupňařku, dvě češtinářky a jednoho télocvikáře, kteří alkohol absolutně neměli pod kontrolou.

0 0
možnosti

Bylo to tam zadarmo, na což slyší mnoho učitelů bez ohledu na to, jaký to může mít na ně dopad.

Zdroj: http://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=593458

To jste přehnala a nevím kolik učitelů tím urazila. Zamyslete se nad sebou.

0 0
možnosti
Foto

Tedy já také pracuji ve školství, ale to co popisujete neznám. A protože je to tak s většinou vašich článků, dovolím si projevit jistou nedůvěru k vašemu úsudku.

To, že si někdo připije se studenty na maturitním večírku nebo na lyžařském kurzu s kolegou si dá po večerce 2 deci neznamená, že je to alkoholik.

Stejně je tomu tak v ostatních vámi jmenovaných profesích. Zřejmě přespříliš sledujete zprávy TV Nova a nemáte kontakt s běžnou realitou.

4 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik