Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to Stredni skola obchodu a sluzeb v Teplicich v Alejni ulici. S "vyhlasenym" panem direktorem -spoustu titlu pred- Peskem -spostu titulu zs-! Rv

0 0
možnosti

hm,  to byla zřejmě střední škola, gymnázium? tak co třeba upozornit jejího zřizovatele?

0 0
možnosti

Když nenapíšete o jakou školu se jedná, je to celé pro kočku.:-/

0 0
možnosti

Nevím, co se dnes děje, ale já mám ve své statistice čtenost článku přes pět set a karmu přes šestnáct.

0 0
možnosti
Foto

Hm.Jestli to není o tom, že vám ředitel nějak osobně ublížil. A když je to APEL na vyšší místa, aby s tím něco dělala, tak proč nenapíšete o jakou školu se konkrétně jedná?

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik