Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koukám, že jedete pořád ve stejné linii.

7 0
možnosti
Foto

J59o44s96e63f 98B46á34r98t19a

10. 2. 2023 17:16

Umíte si představit blog autorky: Vrátila jsem se z dovolené, všechno bylo zalité sluncem, setkala jsem s úžasnými lidmi a moc mě to obohatilo. Přesto jsem se těšila domů, povyprávět ty skvělé zážitky svým známým, pro které jsem přivezla drobné suvenýry. Bylo tam krásně, ale doma je doma. ......

4 0
možnosti
Foto

Tak já si takový blog, nebo diskusní příspěvek neumím představit ani od vás.:-/

1 6
možnosti
Foto

Podle nadpisu jsem se domníval, že si autorka bude stěžovat na noční sexuální hrátky seniorů, při kterých jsou hluční natolik, že ji to probouzí. To bych vzhledem ke kondici důchodců, které znám, pokládal za zcela normální.

4 0
možnosti
VF

PS. mimochodem, zkusila jste někdy proříznout pneumatiku ? To není žádná sranda ..

2 0
možnosti
KK

To teda není. A když do ní zatlučete hřebík, ona mrcha stejně neujde.

0 0
možnosti
VF

Dobrý den. S úsměvem a pobavením jsem přečetl váš nenávistný traktát o českých důchodcích. Jsou citově prázdní, závistiví, žárliví a nenávistní až tak, že prořezávají pneumatiky. Nedbali o své zdraví a tak teď sklízejí následky své špatné životosprávy. Opravdu, musí to být peklo pohybovat se v takovém prostředí. Nejspíš by to chtělo onen byt prodat, nebo ho vyměnit a přesunout se do prostředí, kde samí mladí, zdraví a prosperující jedinci budují svou zdravou, solidární, ekologicky šetrnou, citově bohatou, novou zářivou společnost. Bude ale třeba vybírat velmi opatrně. Někdy se stává, že i někteří lidé mladého či středního věku bývají citově prázdní, svárliví, žárliví a nenávistní. Dokonce i někteří značně bohatí a progresívní manažeři mohou být drogově závislými alkoholiky a nebezpečnými psychopaty. Tak to ve světě chodí.

12 0
možnosti
ZH

Ti zmínění v článku museli být zamlada takoví, jak píšete vy. Chyba při výběru lokality k bydlení.

0 0
možnosti
JV

J11i98r78i 62V95r34a49b98e50c

10. 2. 2023 16:54

To jste si dala ! Důchodci vás teď "ubíjí" ;-) .

0 0
možnosti
JN

J27o62s26e97f 27N75i32k25l

10. 2. 2023 16:49

RvRvRvTo chce nadhled, toleranci a empatii....anebo snad ignoraci?

0 0
možnosti
JM

J81a79n 13M46a86r42e52k

10. 2. 2023 19:17

Ty dvě rvní bych jí doporučil. Tu ignoraci...tu už má.

0 0
možnosti
MS

Teda to je fakt síla, bohužel naprosto nekomentovatelná, neboť za kterékoliv slovo pravdivě a reálně hodnotící tento váš nechutný pamflet by nutně následoval nejméně týdenní zákaz diskuzí – taky bych chtěl mít takovou milou, příjemnou a empatickou sousedku ;-D ...

15 0
možnosti
VF

Podle toho, co píšete, jste v důchodu už dlouho.

10 0
možnosti
Foto

Aniž bych chtěla autorku hájit, takoví umí být i mladí. Taková Hana Rebeka Šiander si s autorkou v ničem nezadá.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1264
  • Celková karma 21,81
  • Průměrná čtenost 1111x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik