Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Strašný blog.

Skočte do záchodu a spláchněte se. Vám už myslím nic nepomůže.

18 0
možnosti
VD

nezapomenout zavřít dekl

2 0
možnosti
Foto

J49a13n92a 20M63a55j45o87v37á

10. 2. 2023 18:34

Ty jo, člověk po snad roce- dvou zabloudí na blog... , narazí na první článek... a ono je furt všechno při starém. Paní V. kysele jedubabí. No, jdu se podívat, jestli pevných bodů najdu víc :-)

15 0
možnosti
AL

Nevážená paní, proč máte pod svým jménem napsáno toto vyjádření, nějak pak nechápu smysl toho, co jste napsala : Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Zdroj: https://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=797959

8 0
možnosti
ZZ

Helena Vlachová se chová jako vzorová nenávistná příznivkyně pětikoalice, která našla příčinu neschopnosti naší vlády.

;-D

1 8
možnosti
JR

J32a65n 40R41á55ž

10. 2. 2023 18:20

Rv

Je docela nechutné jak píšete o seniorech a generalizujete. Jen urážíte statisíce seniorů, kteří nejsou ani náhodou takoví, jak je ve svém pomlouvačném článku popisujete.

Dovedete si vůbec představit seniory 70+, kteří jezdí na kole. lyžují, chodí do fitka a denně plavat, či mají pernamentky do divadel? Je zcela Vaši představivost, že senioři si organizují tenisové turnaje s účastí i přes čtyřicet hráčů 65+ a seniorských turnajů v golfu se zúčastní i přes sto hráčů?

Proboha, co jste to za nenávistného člověka?

22 0
možnosti
ZD

Přečtěte si -opatrně- její politické názory a pochopíte... tedy pokud máte vůbec zájem.

0 0
možnosti
PN

P10e90t67r 43N24e34d41v79ě19d

10. 2. 2023 18:07

Tak "láska" plynoucí z Vašich slov bude asi zapříčiněna i tím, že ti "hrozní" důchodci se na rozdíl od Vás dokáží postarat o své domácí mazlíčky.

4 0
možnosti
JM

J73a55n 40M38a79r84e73k

10. 2. 2023 17:53

Heleno Vlachová...po pravdě mně váš blog nepřekvapil. Tuším, že z důchodu a života stařeny (kam spějete nadzvukovou rychlostí) vám naskakuje husí kůže. Leč já sám jsem už přes dvacet let důchodce, stýkám se m.j. i s jinými důchodci, ale něco tak zapšklého jako jste vy...to se jen tak nenajde.

18 0
možnosti
JR

J97a37n 45R77á49ž

10. 2. 2023 18:29

Zajímavé je, že ač není (podle fotky) žádná mladice, tak se naváží do důchodců, mezi které za pár let bude patřit taky.

Přiznávám že mne to vyprávění paní Vlachové pěkně vytočilo!

7 0
možnosti

Něco tak zevšeobecňujícího jsem už dlouho nečetl. Z vašeho traktátu vyplývá, že každý senior 70+ je závistivý a přízemní poloblb. Netvrdím, že všichni jsou andílkové, ale takto hodit všechny do jednoho pytle, to se fakt nevidí. S vámi musí být radost bydlet.:-/

P.S. Mohl bych vám tady široce rozepsat, jaké radovánky vám jsou schopni připravit mladí sousedi, ale nestojí mi to za to.

13 0
možnosti
Foto

Bohužel, obávám se, že máte v něčem pravdu. Moje neteř se před lety nastěhovala se dvěma malými dětmi do domu, kde v jejich vchodu bydleli prakticky samí důchodci. A mnozí z nich jí dávali dost najevo, že se jim tam přítomnost dětí moc nelíbí.

0 0
možnosti

Možná by nebylo od věci napsat, co je k tomu vedlo.

6 0
možnosti