Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Konečně bude lépe!:-)

Já těm snílkův fakt závidím, jen bacha na tu následnou kocovinu!

8 5
možnosti
JZ

Inu psi štěkají, ale karavana jede dál. Voliči rozhodli, jak rozhodli, dali přednost Západu před Ruskem a Čínou a to je třeba respektovat.:-)

5 1
možnosti
EH

Ach ta povolební euforie. ;-D

Jakože spasitel Fiala bude do vlády vybírat lidi dle schopností a ne dle sympatií a slibů v koalici. Sponzoři dali své peníze a nebudou chtít malou domů. Dotace do Agrofertu zaniknou, úředníci dají sami výpověď, aby bylo víc peněz v rozpočtu.

A taky čekám na tu úžasnou důchodovou reformu, která leží Fialovi v šuplíku a čeká na svůj den. ;-D

5 0
možnosti
DR

Kdepak jen Fiala. Jména jako Černochová, Langšádlová, Benda, Pekarová, Kupka, Bartošek, Bendl, Major nebo Stanjura jsou přece jasnou zárukou toho, že dají Česko do pořádku. R^

7 1
možnosti
MB

Jsem spokojen. O to více, že výsledky voleb prokázaly mnohé. Fialova slušnost - není slabost. Kdo řve, lže a zakládá svůj účelový spolek shora - ANO, spadne. V národu je spousta umných lidí. Rostou, zespodu. Příjemný zjev, rozumné osoby pana Rakušana. Pomatenecké idioctví Lihového domu - Na kamery pustí hosta kandidátky, ml. Stropnického. Ten ani voličům nepoděkuje. Rudá Semelová zrudla ještě více - semkneme se! Zřejmě s náhrobním kamenem Klémy? Přestárlá, rudá Skála se začíná hrdě tyčit. Já to říkal a nabízím se! Kulové, se mnou teprve přijde to pravé - moudře říká nepracovité děvče z lidu Kateřina Konečná. Já s touto souhlasím. Jméno, slogan, cíl ... :-)

9 0
možnosti
PB

P92e47t38r 53B40u11r72i74a68n

10. 10. 2021 7:44

Moc hezky a reálně napsané, karma.

9 1
možnosti
DR

Jestli se u nás situace zlepší ukáže až čas a nikoli to jestli ten či onen ze sněmovny vypadl nebo nevypadl.

Ovšem když vidím některé profláklá jména, která se tam dostala a která se v té politice drží jako klíšťata ještě déle než Babiš, tak o tom těžce pochybuji. Je to spíš naivní představa, ze které dnes nadšení jedinci hodně rychle vystřízliví.

8 5
možnosti
PB

P15e35t38r 98B77u85r85i31a39n

10. 10. 2021 7:47

Na tohle kňučení jsem se těšil od včerejška večera.

11 2
možnosti
Foto

Dobrý den paní Vlachová. Já vím, ta Vaše představa Dobra a Zla:-) Je tomu ve skutečnosti trochu jinak. Tradiční levicové strany zaspaly a nevytvořily účelové předvolební koalice jako strany pravice. Nepochopili, že politika je uměním možného. Strana ANO volby suverénně vyhrála a největší fiasko utrpěli Piráti kterých je mi opravdu líto. Ale jak říkají zkušení harcovníci - jedna ztracená bitva ještě neznamená prohranou válku...

4 5
možnosti
PB

P18e59t79r 37B11u35r25i19a22n

10. 10. 2021 7:46

Tradiční levicové strany už mimo rozvratu nemají co nabídnout. Na tom jsou založené. Ony neumí budovat, to nemají v DNA.

8 1
možnosti
JV

J11i15r94i 40V31r58a14b50e55c

10. 10. 2021 6:47

Jeste se ale musi ta dusevne a fyzicky nemocna osoba z Hradu poslat do duchodu.

9 0
možnosti
  • Počet článků 1263
  • Celková karma 21,60
  • Průměrná čtenost 1112x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik