Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

V sousedních západních zemích migranti běžně přepadávají místní. V Německu znásilnili i babičku. Hrozí, že to bude i u nás. U nás to zatím ve větší míře není jen proto, neboť tu byla 4é let totalita a nikoho moc tu nepouštěli. Takže se to tím k dobru této věci zbrzdilo.

0 0
možnosti
VV

Nehltejte prosim tolik ty pohadky z RT, a podivejte se na statistiky znasilnenych zen v CR.

0 3
možnosti
PC

Nezaznamenal jsem, že by u nás měli lidé výhrady k poctivě pracujícím cizincům. Z autorčiných blogů jsem však už nejednou zaznamenal, že zjevně pohrdá Čechy a podsouvá jim věci, které jsou spíše jejím vnitřním problémem, o němž zjevně nemá ani potuchy.

Kdo je tu tedy skutečným rasistou či xenofobem?8-oRv

17 1
možnosti
KT

Ta nesmírně tolerantní autorka ovšem nějak nepobrala černošskou přítelkyni svého syna. Články o ní jsou zde k dohledání a jsou vskutku výživné. Pohrdání spoluobčany je možné si zde také přečíst každou chvíli.

Přijímat jen to, co mně konvenuje, je tolerance k pohledání.;-D

7 0
možnosti
Foto

Nikdo nemá nic proti Vietnamcům obchodujícím na tržnicích, pracujícím Ukrajincům, Mongolům atd, pokud ctí zákony a snaží se chovat, jak je ve zdejším kraji zvykem. Obavy jsou z migrantů, kteří táhnou do Evropy bez úmyslu se přizpůsobit, pracovat či studovat, naučit se tamní jazyk a pokusit se splynout s většinou.

14 0
možnosti
Foto

Když jsem byl mladý kluk zbláznil jsem se do hnutí Hippies. Za uchem jsem měl kytku, na klopě placku s nápisem Make love not war. Dostal jsem se do sporu s klukem a během hádky jsem mu položil obě ruce na ramena a řekl jsem mu " Pojď dělat lásku ne válku " a dostal jsem od něj takovou ránu, přes ucho, že jsem houby slyšel a hned mně hnutí hipís přešlo.

0 1
možnosti
JM

J82a75n 55M44a23r63e53k

3. 10. 2021 16:40

Co tím chctěl básník řící?

2 0
možnosti
PB

..... jste velice pozitivní člověk,- pevně doufám, že Vám ten pohled na svět, zalitý sluncem, vydrží co nejdéle. Sice reprezentuji opačný pól, ale věřte mi, že i my jsme opravdu šťastní, - relativně zdraví, v pohodě a dobré náladěV!

1 0
možnosti
PN

P14e74t66r 29N10e88d52v82ě60d

3. 10. 2021 13:18

Teď jsem dojedl vepřoknedlozélo. Co já jsem jen za méněceného člověka. Snad to napravím tím, že zítra půjdu na čínu, obsluhuje tam asiatka, milá usměvavá s postavičkou, kterou by jí mohlo spousta českých žen závidět. Jenže asi nezávidí, spíš uznají, že dře od nevidím do nevidím. Vadí tito asiaté, nebo Nepálci čecháčkům? Myslím, že ne. Nevím proč jste paní autorko vynechala jeden z druhů imigrantů, ten o který jde při diskusi o migraci především.

Možná se Vám líbí totální nadvláda muže nad ženou. Třeba Vám nechutná vepřové a ráda se zahalujete od hlavy po paty. Možná by Vám nevadilo, kdyby pár čecháčků roztrhala nějaká ta bombička, další třeba rozjel náklaďák. Někteří by vykrváceli pod nožem či mačetou...... Možná se Vám líbí tento důvod semknutí se....

11 1
možnosti
MK

Další, která nadává na Čechy.

10 1
možnosti
AK

Jsou lidé, kteří jezdí na kole, pijí sojové latté, pochutnávají si na salátu z polníčku i červené řepě a přesto se domnívají, že ilegální imigranty vítat nemáme.

A jsou i ti, kdo pijí pivo, jí hamburgery a jezdí autem. A mají stejný názor na ilegály.

Tak to asi stravou nebude.

Jsou i lidé, kteří si klidně zaletí do Istanbulu a obdivují Modrou mešitu.

Přesto by nesouhlasili s tím, aby stejná, nebo ještě krásnější vznikla třeba na Podřipsku...

8 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma za odvahu plout proti proudu. R^:-)

1 6
možnosti
AK

Souhlas.

Za odvahu ano, za obsah ne.

4 1
možnosti
MR

Takže jíte vyváženě a zdravě, anglicky mluvíte i s obstojně česky mluvicími Nepálci. Není nad to se pochválit sama, když už Vás nikdo jiný nepochválí. Spousta Čechů nemluví dobře česky ( věřte tomu, že na Moravě, ve Slezsku a Prajzce je takových ještě víc) špatně jí, a protože jim vidíte do hlavy, tak i víte, že věří ve lži a jsou plni nenávisti. Předpokládám, že jste to napsala z čiré lásky k nim, aby měli možnost se napravit.

15 0
možnosti
  • Počet článků 1263
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 1112x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik