Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

mnoho sprostoty vnesli do našich životů až havlisté po vydařeném puči v roce 89. Nyní je pozdě bycha honit, je nutno se přizpůsobit !

1 5
možnosti
Foto

Kdežto kolotočáři k tomu jen smutně říkali: "I toto ...!" ;-D

3 0
možnosti

Vybízím k optimismu, opravuji nadpis-. "Doba není sprostá - Je prostá". Vedou sprosťáci. Myšlenka to prostá. Píši opakovaně, rodič by mi s Milošem zakázal kamarádit. Špatná pověst, lhář, recidivista, pořád podlý úklad chystá ...

Důvod jeho buranovatosti je např. r. 2018, Miloš x prezident Kiska. "Akce smrkací kapesník"! (Volně na You Tube). Existuje cosi - Nonverbální komunikace ",Je až komické, kdy po té obdivované - rétorické! Páně Zeman publiku sdělí, tak kdo vlastně jsem ... ?

Mne fascinuje, že neprojeví jakýkoliv náznak úklonu, budu smrkat. Nějaká snaha o intimitu, pokory před kamerami. Svého druhu i přirozené slabosti. Prostě lidské, přišla moje chvíle. Vrchol čísla, teprve přichází! Vytasí neuvěřitelně zmuchlanou tkaninu a koná. Použitou pokrčí ještě více a ledabyle vsune do kapsy. Touto rukou pak třese panu Kiskovi a nám všem. Otec by mi zakázal? Otec by mne vyhodil z domu! Jsem nečistý, blbec, buran ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, ona je fakt sprostá... (Často i bez sprostých slov...)

Unikáme do soukromí. "Labyrint světa - a ráj srdce". VRv

1 0
možnosti

Mirko, fajn, že jste se ozvala. Model je pořád stejný. Marta Gottwaldová může šít u Podolské. Pořád to bude děvečka z krčmy s prapodivnou pověstí. Budiž ji k dobru, že moc neškodila. Miloš může být prezident. Taky může šít v předních salonech. Je stejný, jako ta Marta. Opravuji, není stejný - škodí! Dává špatný příklad! Jak vychovávat děti? Chránit je před Milošem ? :-)

5 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

2 0
možnosti

R^

Všichni víme, kde sedí prezident klubu křupanů!

:-)

5 0
možnosti

Cituji:

dnešní doba nabízí vnitřní emigraci, aby tak mohl slušný člověk žít s pocitem, že žije důstojně.

Nejen dnešní doba, vystihla jste ale termín i pro období před sametem. Já jsem tomu do této doby říkala život v bublině, ale vnitřní emigrace se mi také líbí.

1 0
možnosti
Foto

Ale jak koukám, ještě jste tu bublinu neopustila,

0 0
možnosti
Foto

Výstižně vyjádřeno.R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,67
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik