Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^R^R^R^R^

Máte pravdu! Musíme to se Špejblem vydržet! Ta dřevěná figurka je pevně na nitkách v rukách zlotřilého loutkoherce!

:-)

1 0
možnosti

To Vaše zdejší diskuzní defilé o zlém Zemanovi fakt nemá chybu. Díky za pobavení. ;-D;-D;-D

0 2
možnosti
Foto

Proč? Vždyť na to má celou partu metařů, vedenou panem Ovčáčkem. :-)R^

4 0
možnosti

Ale ti spíš zametají pod koberec.:-)

5 0
možnosti

Velmi dobře napsáno.R^R^

Já jen dodám, že kdyby měl Miloš Zeman zametat před vlastním prahem, mohl by od Hradu dostávat další plat místo uklizečky, protože by nic jiného nedělal.;-D

4 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

4 0
možnosti

Ano, tohle je jasné, problém, který je a to hodně velký, tedy Hřib a jeho správa Prahy, stočit jinam,na jiný problém.

Po vzoru autorky: Ano dálnice jsou průšvih, hrůza, ale co rozkopaná, ucpaná, téměř neprůjezdná Praha bez snahy dokončit objezd?

5 6
možnosti
Foto

Je těžké žít v "bublině" negativismu... V každém člověku je něco dobrého - i zlého. záleží na tom, v jakém poměru.... To musí každý posoudit sám - a nemá se nechat navádět od velijakých "sýčků"... Rv;-)

1 5
možnosti

No je pravda, že Zeman má blíže k nekorektnímu a arogantnímu Churchillovi nežli třeba k Čaputové .. ale snažit se to srovnávat je asi jako srovnávat Picassa s kýčem pro turisty;-)

2 3
možnosti

Promiňte pane Šulci, mělo být plus. Srovnávat Zemana s Churchillem je jako srovnávat kámen s drahokamem. :-)

7 1
možnosti

Co mi pořád vrtáte do Miloše? Já jej mám rád. Pravda, dožral mne, když skončil s Barrandovem. Já od té doby nevím, zda ráno mám vyjít z domu levou-pravou nohou? Podobně jsem byl zmaten-koho volit? ANO, již to vím! Rovněž považuji za nesmysl jezdit na Vinobraní do Znojma! Klenotnice, to je vono ! A k moři nějakým ponurým letadlem Boeing, Airbus ? Kulové, využiji jedině CASA pro 71 vojáků. Po svém vzoru, poletím pouze já sám! Díky Miloši. "Pane prezidente, zachovejte se nám" ! Tolik užitku a Vy furt vrtáte, i v pátek ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Tolik nových informací v jednom blogu.

3 0
možnosti

Ta hradni bytost nejde k nule, je uz davno v MINUSU.

7 0
možnosti

Oč lepčí by byl Kníže pán, nebo stahovač ušáků.

1 3
možnosti
Foto

Každý z nás, i Vy, paní Vlachová. ;-).

3 3
možnosti

Každý z nás ovšem nereprezentuje stát na nejvyšší úrovni.:-/Rv

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS