Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

To asi záleží na tom, co od svého partnera očekáváte. Já ženu, která mi nosí pantofle nepotřebuji. Dávám přednost ženám sebevědomím, které dokáží být milenkami, ale

stejně dobře s nimi mohu diskutovat o čemkoli. Od umění, až po politiku.

A protože takovou partnerku mám, jsem celkem spokojený.

12 0
možnosti
TT

No, to je právě ta láska, kterou ti přináší. Ve skutečnosti ji umění zajímá nanejvýš kvůli umělcům a politika už vůbec. O čem by si vykládala raději, to si poslechni, když se baví ženy mezi sebou (když telefonují, nedávají pozor na okolí, tak nemusíš ani špehovat). ;-)

1 4
možnosti
Foto

J19i26ř42í 79K89a37r84b64a53n

16. 11. 2019 13:26

Ono to zas nebude tak horké. Dělení na muže a ženy je dělení biologické, psychologicky se lidé dělí na dobré a špatné. A pokud se potkají dva dobří lidé, nemohou se mít spolu špatně :-)

5 0
možnosti
Foto

J51a39k62u21b 88R40o14t43h

16. 11. 2019 13:26

Ano, a dalším problémem je, co dnes ženy od muže chtějí. Už se nemám stříhat sám strojkem, ale chodit do barbersalonu. Už nemám pít bourbon bez ledu, ale několikabarevný koktejl s deštníčkem. Už nemám nosit pohodlné pevné džíny, ale jakési strečové slimky. Už nemám používat deodorant, ale vonět se parfémem Poison. Už nemám poslouchat rock, ale jakéhosi naříkače pominutelných melodií. Už nemám jezdit na Harleyi, ale slušel by mi prý skútr. Už nemám po práci tu a tam chodit na pivo, ale do čokolatérie. A tak dále, a tak všelijak podobně.

Ještě že mám manželku rozumnou, podlehlou standardní společenské výchově a chápající nás mužský obecně.:-/

24 0
možnosti
PK

Konečně jsem se dočkal hlasu pravdy o nás mužích, jeden z nej blogů, co jsem zde četl,nic než pravda:-):-):-)

4 2
možnosti

R^R^R^

Dnešní chlap těžko hledá normální ženskou! Ale dají se najít!

:-)

15 0
možnosti
Foto

cha cha to je výborné ;-D karma R^

0 1
možnosti
JZ

Vidím, že Vy zase patříte k ženám, které se vyžívají v popisování světa prostřednictvím arzenálu různých pojmových klišé. Váš obraz muže a ženy je natolik asymetrický, že vlastně postrádá důvod, proč by dvě natolik odlišné bytosti, jak je popisujete, vlastně měly vůbec nějaké partnerství uzavírat.

Ženu charakterizujete jako dárkyni a pěstitelku lásky, tvůrkyni domova. Co je pak muž, pasivní příjemce a "strávník" lásky? Pan domácí? Konzument úcty a obdivu? Muž tedy láskou neobdarovává a žena ji nepřijímá? Muž domov pouze financuje, nijak se na jeho tvorbě nepodílí? Je to jen muž, komu náleží úcta a respekt?

Osobně nevidím problém v tom, že se mezilidské vztahy mění a že se v nich mění i jednání aktérů, tedy asi to, čemu říkáte "role". Problém vidím hlavně v tom typu tradicionalismu, který zastáváte - snaha rigidně dodržovat tradiční role a lidský vztah založený na vzájemně nerovnoměrném přístupu: jeden je tvůrce, druhý jen příjemce, jeden poskytuje lásku, druhý ji jen přijímá, jeden prokazuje úctu, druhý se z ní těší. To je přesně ten problém, který v mezilidských vztazích dělá paseku, nikoli jen ve vztazích partnerských. Tomu já neříkám podstata lásky, spontánní a autentické. To je skutečně jen hra podle pravidel, která hráčům přidělují role.

7 7
možnosti

Nevidím to tak černě! Jen si musí člověk vybrat ženu, pro styl života, který potřebuje! Sedlák potřebuje selku. Jinak zkrachuje. A nakonec jsou jedinci v obou pohlavích, kteří jsou pro patriarchální manželství. A to je jejich věc! Naše kritika je zbytečná! :-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 9
možnosti

Proč by měla autorka brečet? Jistě si dokáže najít chlapa, který do ní zapadá jako klíč do zámku! :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik