Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohužel, lidé jako autorka mají v zakořeněno, že skoro všichni Češi (kromě ní a jejích přátel) jsou špatní, kradou a jedí malé děti.

V Čechách se krade jako všude na světě. Jsou oblasti kde se krade více, jsou oblasti kde se krade méně. Věřím, že v práci se krade více díky přetrvávající mentalitě z dob komunismu, ale tyhle krádeže v práci máte všude. Někde více, někde méně.

Co se bezpečnosti v Čechách týče, jak správně píše pan Chadima, Čechy patří mezi nejbezpečnější státy na světě. Ale bohužel, autorka má zafixováno, že Češi (krom ní a jejích přátel) jsou špatní. Všichni cizinci se zatraceně pochvalují bezpečnost v Praze.

Sice hodně cestujue, ale nejezdím na organizované zájezdy a ani ne moc po Evropě. Ale když už narazím mimo Evropu na lidi co potkali nějakého Čecha, měl jsem vždy jen pozitivní zpětnou vazbu. Statisticky neprůkaznou, ale ... . Nikdy nikdo po mě nekotroloval skleničky či ovladač.

Kdysi jsem kecal s jedním Polákem o vzláštnostech jednotlivých národů a říkal jsem mu, že vynikáme v brbláním nad vlastním národem. Opravil mě, neboť si myslel, že to je národní sport v Polsku.

26 0
možnosti

Mimochodem, tento "ryze český" problém probírají hezky už i v US :-P

https://www.sheerid.com/25-jaw-dropping-stats-about-employee-fraud/

2 0
možnosti

Kapesní zloději jsou všude a s tím batohem jste měli štěstí, které vás může potkat i u nás.:-) Více mě vytáčí (a v tom máte pravdu) ty drobné krádeže ve veřejných zařízeních, které nemají na svědomí profesionální zloději, nýbrž vyčůrání Čecháčkové, kteří si myslí, bůhvíjak si nepomohli, když si "šlohli" žárovku, nebo jinou drobnost.

6 0
možnosti
RP

Vidíte a zrovna v Amsterodamu ve venkovní restauraci z pánské kabely u pasu ukradli kamarádovi peněženku a bez peněz jen s kartami ji pohodili na židli u vedlejšího stolu. Sedělo nás tam šest a nikdo si ničeho nevšiml. Až když nás upozornil jakýsi mladík který tam blizko posedával jestli náhodou ta peněženka není naše.... Průvodkyně nám řekla, že to mohl být klidně i ten zloděj, protože ti se varují být chycení s peněženkou. Protože jen s penězmi jim krádež nikdo nedokáže..

2 0
možnosti
PD

jeden svůj pozitivní příklad z Amsterodamu automaticky dáváte do protikladu s mnoha hypotetickými příklady z česka. Vypadl mi mobil v autobusu, někdo jej tomu řidiči odevzdal a on mi ho dovezl až domů. oni totiž češi kradou )páchají trestnou činnost ) plus minus stejně jako všude jinde v Evropě. proto taky i v té vaší vyspělé Evropě mají policii, soudy, kriminály...a kriminálníky

23 0
možnosti
Foto

Jediný rozdíl je v tom, že v civilizovanějších státech lépe a rychleji pracuje policie a soudy, takže pachatelé všech možných zlodějen se ocitnou za mřížkou mnohem rychleji.

U nás musíte zloděje sám chytit, předvést na policii, a on musí přivést dva svědky, kteří mu dosvědčí, že čin spáchal. Načež soud vynese osvobozující rozsudek, neboť pachatel se nijak neobohatil, protože lup vrátil. :-);-(

7 0
možnosti
LU

"Nicméně jsme toho vypili trochu víc, šli jsme na hotel, a když jsme se ráno probudili, syn zjistil, že v baru nechal svůj batoh,..."

Asi si mysleli, že ste Rusi.:-)

V Tatrách za kopou snehu boli pohodené luxusné lyže. Patrili 3. mladým Ruskám, ktoré popíjali čaj v bufete, upozornil som ich, aby si ich preniesli na také miesto aby na ne videli. Ich odpoveď ma zarazila, povedali, že na Slovensku sa nekradne, že chodia na Slovensko pravidelne, aj v aquaparku si nechávajú mobil aj peniaze na lehátku, a idú sa kúpať, nikdy im ešte nič nezmizlo.

Nemal som tú odvahu povedať im pravdu, že na Slovensku sa kradne, ale s Rusmi nechce mať ani zlodej nič spoločné, ak sa ruská partia uloží v aquaparku na lehátka, väčšina Slovákov sa presunie do inej časti, tie Rusky to chápu ako si ich vážime a nechávame im priestor.:-/

Mne v tom aquaparku ukradli počas sprchovania osušku, ktorú som si prehodil v sprchovom boxe cez zástenu, to bol pre mňa šok.

3 0
možnosti
IL

Bráchovi někdo ukradl peněženku v tramvaji, možná že to nebyl Cech, kdo ví? V Cechách je nyní spoustu lidí jiné národnosti. Moje zkušenost se ztřátou: před několika lety jsme byli na lodi na Bahamy, seděli jsme venku a kochali se sledováním moře. Potom jsme vstali a šli jsme do baru. Tam jsem zjistilila, že mi na rameni vlastně nevisí kabelka. Uhaněla jsem zpátky, ale kabelka nikde. Peněz jsem tam mnoho neměla, ale karty vč. řidičáku. Jo, někdo ji našel a odevzdal. Takže jsem svoji kabelku našla a v ní všechny doklady.

0 0
možnosti
KK

Fšeci kradnů, babiš čerpá. :-/

2 0
možnosti
JJ

Kamarádův syn ztratil minulý týden pod Sněžkou peněženku i s doklady a přišel na to až pod kopcem. Zavolal tedy do chaty, co kdyby... Zablokoval karty a zjišťoval, jak bude vyřizovat doklady. za dva dny mu volai z chaty, že se peněženka našla a vše OK. Napsat, že "Češi kradou" je opravdu hloupé a laciné. Já tedy nekradu. A vy?

37 1
možnosti
Foto

Omlouvam se za minus...

1 1
možnosti
Foto

Všetci kradnú! Tak se nedivte! :-P

1 0
možnosti
AC

Možná se u nás krade trochu více než na západ od nás, ale tím posledním odstavcem jste svůj dle mého jinak celkem sebereflexivní blog pohřbila. Je to Váš pocit, to Vám neberu...ale já ho tedy rozhodně nesdílím.. Tady v ČR se cítím daleko bezpečněji než třeba v USA, Anglii nebo Německu. V Londýně nebo v Clevelandu vyjít sám v noci do ulic je skoro nemyslitelné. V Praze, neřkuli v jiném českém městě městě, bez problému.

31 0
možnosti
Foto

Protože u nás na loupeže máme finanční úřad a v něm se v noci nepracuje. ;-D

13 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik