Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Taky jednou zestárnete, a modlete se, abyste byla zdravá. Ne každý má to štěstí

0 0
možnosti
MB

Ó, jak ráda bych se oděla do něčeho, co připomíná Husákovu dobu! Ale nejde to, je tu rozdíl ne jen 30 let, ale i skoro tolika kilogramů. ;-D:-/;-D

Ale z bloků této autorky cítím, že i kdyby si ti lidé oblékli poslední model od Beaty Rajské, pí. Vlachová si stejně najde něco, aby z ní mohla vybublat nesnášenlivost. Je mi jí líto.

2 0
možnosti
Foto

njn, ona by tu Rajskou ani nepoznala....

1 0
možnosti
VH

Něco tak hloupého jsem už tady dlouho nečetl. A že je tady psáno mnoho hloupostí!!

PS: Omlouvám se, že nejsem konkrétní - ale to bych musel ke skoro každé větě napsat pamflet o hlouposti.

5 0
možnosti
VF

Píšete - "někteří lidé se zasekli v čase". Já jsem se svým způsobem zasekla a kritiků je mně líto. Neumíte si představit, jaká je to paráda a svoboda. Můžete jen závidět.:-)

1 0
možnosti
Foto

Radši snad ani nechci vědět, jakýma očima viděli ostatní Vás. I Vy jste se totiž podílela na tom, jak to v té čekárně vypadalo.

3 0
možnosti
JK

Autorka opět paušalizuje. A důchodci opravdu nemají na nějaké dražší obleky.

2 0
možnosti
VH

Možná vych i na ně měl. Máte dojem, že se - kromě značky - v něčem liší?

0 0
možnosti
JR

J68a73n 79R70á25ž

15. 9. 2019 13:48

Díky o onkologickemu nálezu jsem posledních pět let často v čekárnách lékařů. Zážitek podobný tomu, co popisujete, jsem nezažil, spíše naopak jsem např. v čekárně FN vždy s respektem pozoroval, jak dovedou starší dámy působit elegantně a jak mladistvě většinou chodí oblečeni starší pánové.

PS. V čekárně u našeho praktika (vesnice nedaleko Brna) byste, alespoň z Vašeho vyprávění usuzuji jak se chováte a jaký máte šatník, působila hodně trapně.

3 0
možnosti
PK

Ano, důchodci se oblékají nikoliv podle módy, ale podle jejich možností,

hrnou se neohrabaně do ordinace, předbíhají pořadí a je jich v té čekárně čím dále více....a asi možná i smrdí, bo jsou celkově zanedbaní..tak co s tím mladá pani?

2 0
možnosti
DK

Je to fakt...stylistko, už jste viděla portál, který důchodcům radí? Kdybyste viděla důchodce s mobily, notebooky, kteří jen cvakají palcemi, tak byste si asi klepala na hlavu. Jinak si vezměte 10 tisíc, zaplaťte z něj nájem a stravu a nutné léky, !!pak hurá do salonu. Nicméně: už dnes je spousta mladých těžce nemocných...a teprve pokud se dožijí stáří...

4 0
možnosti
Foto

J61a54n 62Š22i83k

15. 9. 2019 12:04

Měl jsem dnes dobrou náladu a bohužel si otevřel Váš blog. Je mi Vás líto paní Vlachová, je ve Vás tolik nenávisti. Věřte, že více pochopíte lidi v čekárně u lékaře, až budete nemocná a důchodcem. A obojí budete, protože se to nevyhne nikomu z nás. Přeji Vám hezký zbytek neděle.

18 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS