Diskuse

Milujete-li sex

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

Znám jednoho, co miluje sex a celý život jde z průšvihu do průšvihu, neustálé nevěry, několik rozvodů, několikrát zmlácen partnery jeho objektů sexu a dál ani nechci pokračovat, jen dodám, že i bez sexu se dá žít hezký život.

0 2
možnosti
MS

Zajisté jste chtěl napsat "i bez promiskuitního sexu se dá prožít hezký život.":-)

5 0
možnosti
JJ

Nóó, ještě jsem neumíral, takže opravdu nemohu posoudit, zda se "ta slast rovná poloviční smrti..." Mohla byste tu myšlenku trochu víc rozvinout?;-)

Jo, a musí být ten sex podmíněn láskou? A nebo se sex rovná láska vždy? A může existovat i láska mezi dvěma lidmi bez sexu? Já jen reaguji na tu citovanou "Píseň písní". Protože alespoň já ji chápu tak, že není až tak o sexu, jako o lásce... Tím neříkám, že sex k lásce nepatří a že není fajn.

0 1
možnosti

Píseň písní je o erotické lásce! Sex bez lásky? Je poloviční sex! Láska bez sexu? Proč ne, ale je suchá, bez šťávy. Při šťavnatém sexuálním milování dochází k dvojitému salto mortale v hormonální oblasti, jehož následkem je psychická i fysická stabilizace člověka. :-)

1 0
možnosti
Foto

Milé a chytré. Karma !

5 0
možnosti
JV

J69i49r60i 32V22r22a29b38e57c

24. 8. 2019 15:25

;-DJá taky nemám rad špuntovky;-DR^

6 0
možnosti
OS

Jj, a kór ty vyschlé...;-D

0 0
možnosti
JK

Sex nelze nemilovat, to snad ani nejde... :-)

6 0
možnosti
AN

Pěkné čtení, když do toho netaháte politiku.

4 3
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik