Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

A lá "Zítra to roztočíme, drahoušku!"

6 0
možnosti
Foto

J14i57r48i 54C36i59z

16. 8. 2019 13:36

:-)Docela zabavne cteni. Mohla byste napsat scenar pro Barrandov, jako kdysi byl pribeh Homolku nebo film s panem Kopeckym, kdy si delali se sousedy naschvaly (nazev mi vypadl z pameti). Jinak Vase pribehy z domu jsou jen drobnosti, ted si predstavte neco podobneho mezi "politiky", to musi byt fofr. Jeden polointeligent dal svemu kolegovi facku v primem prenosu, dalsi fackoval nejakeho volice a pak huhlal cosi v parlamentu o tom (nebylo mu rozumet pro opilost).. Jak vidite nejen nekteri duchodci jsou trochu mimo a v ceske spolecnosti je takove jednani soucast mezilidskych vztahu.

6 0
možnosti
PB

P54e79t20r 51B42u98r84i51a48n

16. 8. 2019 12:48

Karma, je to tak. I já mám takové zkušenosti. Kromě jednoho magora, kterému prý vadil klapot drápků psa o patro výš, když ten se šel napít do misky a který tvrdil, že moje malá dcera dupe až tak, že se mu houpe lustr (bydlí nade mnou), vyvolávali spory v domech kde jsem všude bydlel jen důchodci. A to přímo nenávistné války. Je to dáno tím, podle mě, že už jsou staří a omezeně i vyloučení ze společenského života (zaměstnání, družby v hospodě apod.), že si to takhle vynahrazují.

1 9
možnosti
Foto

Znala jsem jen jednoho takového starého pána (bydlel v protějším domě) - každému nadával - ale ten byl nemocný (psychicky). Všichni kdo ho znali proto jeho chování tolerovali. :-/

0 0
možnosti
ZB

Svůj k svému! Jak vidno tak pisatelka už i trumfla seniory v domě kde všichni bydlí!

12 3
možnosti
EK

Takhle zapšklej jako paní blogerka není ani můj šestaosmdesátiletý otec po mrtvici. Nedá se jí nějak pomoci?

16 1
možnosti
OU
IK

Lidé se věkem nemění. Jenom, jak stárnou, se stávají karikaturami sebe samých. Podle toho to pak vypadá.

7 0
možnosti
Foto

Ale mění. A velice. ,,Kluci" po třicítce spíše stagnují, resp. okolo pánského ,,přechodu" ještě chytají ,,druhou mízu", ač jak kteří. A děvčata se mění celý život.Od holčiček po babičky. Některé pak až po ,,herdekbaby";-)

5 0
možnosti
RV

Zdá sa, že bývate v nejakom vyšinutom dome.

9 1
možnosti
MK

Teď jsou prázdniny, takže v MHD kolem 7:30 na důchodce prakticky nenarazíte. Ale 2.září v cca 7:00 vypukne úplná apokalypsa. Jako každý rok. To se opakuje každé všední ráno. V jedné ruce leták z obchoďáku za pořiku "já musím tam a tam, to je dneska mládež" (přitom by stačilo vynechat jediný spoj kterým jezdí školáci - pár minut). To bude trvat až do konce června 2020. Pak se zase uloží na dva měsíce k letnímu spánku. ;-D

6 7
možnosti
MK

Tak nejezdete MHD. A budete mít pokoj. Já jezdím autem.;-D

2 1
možnosti
Foto

Jiří Voskovec: "Narodil-li se kdo hloupým, k stáru stává se blbým."

Tudíž to lze zevšeobecnit: "Narodil-li se kdo vzteklým, k stáru stává se nenávistným."

:-P

16 0
možnosti
VH

Vy máte dojem, že autor dospěl do fáze "k stáru"?

2 1
možnosti
Foto

J33o94s94e68f 46B32á40r65t30a

16. 8. 2019 11:32

Paní Vlachová, víte jak poznáte, že jste stará? Když půjdete z muzea a ozve se alarm!

7 2
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik