Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji hodně zdraví do dalších let:-)

0 0
možnosti

R^

Moc pěkné čtení! Překrásná oslava rodičů! Zaslouží si to! Gratuluji k výročí!

:-)

0 0
možnosti
MK

M54i39l67a85n 86K22e63s30l

10. 8. 2019 20:55

Gratuluji vašim rodičům S manželkou jsme spolu 62 roků.Že bychom zrovna kypěli zdravím se říci nedá,ale snad to do té 65 také dotáhneme.Když jsme se brali měl jsem 24 a manželka 21 roků.Celý život jsme oba dva pracoval děti navštěvovali školky a školy.Já jsem pracoval až do osmdesáti.Děti a vnoučata jsou k nám shovívaví a pravnoučata nás berou.

2 0
možnosti
BG

Gratuluji. Taky bych chtel vydrzet tak dlouho. :-)

0 0
možnosti
JK

To jste museli hodně kolaborovat s režimem vystudoval maturitní a vŠ obor.

0 3
možnosti
LJ

Gratuluji vašim rodičům. A vlastně i vám. My jsme s manželku oslavili zlatou svatbu teprve před 3 roky.

2 0
možnosti
ND

Vaši rodiče měli především velké štěstí, že se dožívají společně tak vysokého věku. Ne i to dáno mnoha manželům, kteří spolu žijí třeba i 50 let a pak jeden odejde a ten druhý se musí naučit žít sám.

Přeji další léta ve zdraví a spokojenosti.

2 0
možnosti
IL

I76v70a79n29a 27L96a17n76c55e

10. 8. 2019 11:07

Krasny clanek,R^R^R^ moji rodice byli spolu minul7 rok 63 let, muj tatinek minuly rok zemrel.

1 0
možnosti
MB

Zase cosi čtu o pochodu HRDOSTI v Praze. Jsem slaboch a učeň = Do průvodu jít nemohu - Stydím se za sebe. Jsem ženatý pouze 33 let a otec dvou dcer. Jistou úchylku sice mám - Rád pracuji a stále něco tvořím. Asi to bude málo ! Nejsem na sebe hrdý - Jdu tedy potupně, makat na zahradu - Podobně jsem to viděl u rodičů svých a těm Vašim, s úctou blahopřeji. Nicméně opět, ani ti by do průvodu jít nemohli ... :-)

1 0
možnosti
BG

Muzete. :-) Loni tam byli i rodice meho partnera a ti jsou spolu 38 let. :-)

0 0
možnosti
JV

Krásně napsáno, napsala jste to i za mě. Mí rodiče se brali až po třicítce. Maminka se dožila skoro 96 let, ale kdyby je smrt nerozdělila, určitě by 65 let také oslavili. V

2 0
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,67
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik