Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Žádná vláda nemá zájem zlepšovat zdraví svých občanů. Tím by totiž zvýšila věk dožití, což by následně přineslo problémy v oblasti důchodů.

Tato vláda neví kudy kam, protože to přehnala s rozdáváním a zoufale hledá, kde by ještě něco dalo urvat.

0 0
možnosti

Prožil jsem celou éru prezidentování Novotného, ale že by se otvíraly sklady, nevím. Co mohl otvírat když proslul např. výrokem - maso bude, soudruzi:-) Ty návrhy na reformy dle Šika se rodily právě z narůstajících problémů.

1 0
možnosti

Asi to bylo někde jinde, ty sklady teda... :-)

1 0
možnosti

Jediná menšina,která nevyjde do ulic.

1 0
možnosti

J85i76r45i 24B82o18r

20. 5. 2019 13:53

Kolem roku 1980 jsem byl služebně v Polsku. V té době zdražila polská vláda alkohol.

Vypukly poměrně silné protesty.Protestovaly polské matky.Jejich argument byl,že muži si stejně alkohol neodpustí a budou za něj utrácet daleko víc peněz a tím o ně připraví rodinu.

2 0
možnosti

P53e63t44r 63B55u33r47i55a82n

20. 5. 2019 13:35

Je to tak. Jen s tím, že jsme příliš liberální, bych polemizoval. To že jsme na špici v pití (v kouření asi ne), naprosto nic neznamená. To není argument pro nic a proti ničemu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,63
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik