Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tedy, ne, že by nebyla pravda, že už dorostla generace dětí, které rodiče nikdy neviděly pracovat a podle toho se chovají, ale...

...máte vy to starosti na dovolené. Nedá to práci, najít i tam to negativní o čem se dá psát? Sama jsem se vrátila v neděli se spoustou fotek a až je mi líto, že je stihnu začít třídit skládat do alb a i na blogy až tak na konci září, až pomine nápor ostatního. "Tepat nešvary doby" v nich ale tedy opravdu nehodlám v mém světě je dovolená čas, kdy je možné nasytit se krásou.

3 0
možnosti
Foto

ale stejně jak autorka máte potřebu neustále předvádět o co jste lepší než jiné ženy-třeba i jen v prožívání dovolené- že by stejný mindráček?8-o;-D

0 1
možnosti
Foto

Pracovat nebudou, ale na druhé stránce ani nikdy v životě moc mít nebudou. A to po dvou stránkách - materiálně - vystačí si s bytem, stravou a drobným kapesným a tím to pro ně skončí. A - psychicky - nikdy nepoznají ten pocit z dobře vykonané práce, ze spokojeného zákazníka či obchodního partnera, či pocit z toho, co vlastně dokáži. A to přicházejí o mnohem více. Ale oni si to neuvědomují a jsou svým způsobem šťastni. Na druhé stránce v dnešní společnosti už nemusí všichni pracovat. Ale je pak správné to rozvrstvení společnosti - jedni ať přežívají a druzí ať se mají dobře. Proto jsem proti levičáckým snahám o srovnávání všeho. Kdo je dobrý a úspěšný, ať se má podstatně lépe než ti druzí.

13 0
možnosti
Foto

Člověče zahoďte iluze o tom jak lidé pracují pro dobrý pocit z vykonané práce. Asi jich pár bude, ale většina pracuje jen proto že musí, jinak by peníze nedostali.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1263
  • Celková karma 21,58
  • Průměrná čtenost 1112x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik