Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Zda se Babiš dostal do rozporu se zákonem, rozhodne soud, a ne vy.

6 0
možnosti
MB

Z principu máte samozřejmě pravdu. Pokud ovšem, jako občan vidíte ty neuvěřitelné čistky, zejména na Vnitru, které má připadnout ČSSD, nástup frenetické vyznavačky Malé,asi do funkce po Pelikánovi = Potom skutečně soud rozhodne moudře a spravedlivě. Tak nějak si představuji situaci okolo Února 1948, dědkům jsme se smáli - proč to vůbec dopustili ! ... :-)

8 0
možnosti
JF

J49i37ř48í 68F19o19g87e45l

20. 5. 2018 8:40

To samé se ovšem dá říci o stranách vládnoucích v minulosti, které voliče poztrácely.

Kdyby se zbavili jmen Němcová, Benda, Kalousek, Langšádlová, Staniura a spol, Babišova strana by nevyhrála o parník, ba, možná by ani nevznikla....

14 2
možnosti
MK

Paní Valachová, mám úplně stejný názor a je mi z toho smutno už delší dobu.Možná se budu opakovat, ale já to pod různými blogy oslavující současnou situaci už možná píšu jak přes kopírák . Je to tak jak píšete, přece už dávno mohla být funkční vláda kdyby byla sestavována někým jiným z ANO. Garniturám vadí osoba pana Babiše, takže kdyby odstoupil, určitě by strany s největším volebním výsledkem zareagovaly kladně.Takto je to jenom prachsprosté vydírání odpadlíků, kteří si kladou čím dál tím víc nesmyslnější podmínky.

4 0
možnosti
Foto

Ta vláda ale je funkční. Žádné znaky nefunkčnosti neprojevuje

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik