Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J52i76r90i 68P30r43a81j72z

14. 5. 2018 11:41

Já vidím rozdíl mezi tím co každý si jí a očkováním v tom, že pokud chce někdo být veganem , paleo , vegetarián. Ok Ať si jí každý co chce. Pokud ten člověk svojí stravou si nějak ublíží nebo si pomůže ok. Ale stále ovlivňuje svoje zdraví ne moje.

Ale u očkování je to jiné. Tak tam vidím hlavní problém, že svým chováním ohrožují ostatní děti a to je pro mě špatně.

2 0
možnosti
PF

P39e21t67r 30F45i64a80l71a

13. 5. 2018 12:22

Co vím, tak stát nenese žádnou zodpovědnost za vedlejší následky následků očkování. A osobně znám případy, kdy dítě přestalo ze dne na den vnímat okolí, jednoduše se propadlo do autismu. Hodně jednoduchý přístup někomu něco přikázat a když se to nepovede, tak je to tvůj problém. Možná po vyplácení neklikati miliard ročně by se stát začal zajímat o škodlivost očkování a nenutil by jakési hexavakcíny, o kterých jsem neslyšel nic moc dobrého. To, že starší generace jakžtakž přežily očkování neznamená, že se očkovací sérum nezmění. Zvlášť v dnešní bezohledné tržní společnosti se vyplatí nevěřit ničemu a vše si ověřit.

5 0
možnosti
JK

J65a50k97u20b 18K29o96s

11. 5. 2018 12:04

Já bych proti negativním účinkům očkování nasadil alobalovou čepičku.

5 0
možnosti
AW

Zajímalo by mě, jestli se problematice očkování věnujete dlouhodobě a na jakém stupni odbornosti. Ono "věřit" mnohdy nestačí. Pro farmaceutický průmysl jsou plošná očkování žně. Jste si na 100% jistá jejich etikou?

7 2
možnosti
ČP

Pane, zajímalo by mě, jestli se Vy problematice očkování věnujete dlouhodobě a na jakém stupni odbornosti. Ono "nevěřit" mnohdy nestačí.

4 2
možnosti
MN

To je takové černobílé vidění světa. V médiích vyjde článek, lékař tam cosi poví a někteří nad tím nepřemýšlí a berou to za 100% pravdu.

Očkování je prospěšné, ale může vás i natrvalo poškodit, pokud budete mít smůlu. A v takovém případě nedostanete od státu, který očkovat nutí ani korunu, což je špatně. Ve svém okolí mám dvě rodiny, kde následky po očkování mohly být velmi vážné, naštěstí to dopadlo dobře.

Je potřeba si informace zjišťovat a nepodléhat tak úplně propagandě, ne každé očkování, které vám stát v tom určeném čase pod sankcemi nutí je prospěšné a nutné a individuálnější přístup by taky nebyl od věci a mohl by zabránit některým tragédiím.

je zajímavé, že většina nakažených spalničkami jsou dospělí (ne malé děti sobeckých matek!), kteří byli pravděpodobně v dětství očkováni. takže všichni kdo křičí o nezodpovědnosti druhých by měli být ti první zodpovědní a jít se přeočkovat a ne spoléhat na to, že tu slavnou kolektivní imunitu tu budou vytvářet jen batolata.

Očkování zdá se nefunguje jak by mělo a je třeba si to přiznat a neházet to jen na neočkující rodiče.

6 3
možnosti
DV

Plně souhlasím s paní Novákovou a dodám jen, že očkování v minulosti nelze srovnávat s tím současným. Autorce doporučuji přečíst si alespoň jednu ze tří brožur, ve kterých rodiče popisují, jak jim očkování dítěte zničilo život - Jak zasáhl systém očkování do života některých rodin

2 3
možnosti
MH

Moje prababička měla 12 dětí a dospělosti se jich dožilo 6. Úmrtnost 50%. Moje babička měla 7 dětí a už tehdy ( před válkou ) se začalo něco málo očkovat. Dospělosti se jich dožilo 5. Úmrtnost tedy byla nějakých 28%. Nás už měla maminka jen 3. A žijeme všichni. Takže kolik dětí má po očkování "vážné následky" ? je to víc jak 30% ? Pokud ne, tak se očkování stále vyplatí.

Naši předkové bojovali za lékařskou péči a nyní ji někteří odmítají ? Vrátíme se na stromy, protože chůze po 2 je nepřirozená ?

Bavme se o vakcínách s co nejmenším množstvím vedlejších účinků, ale zpět na stromy, to není cesta.

15 0
možnosti
JP

"V tomto případě naprosto věřím medicíně. ... Vůbec mě nenapadlo, že bych tomu bránila... Očkování mělo vždy klidný průběh..."

Zdroj: https://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=661930

Přeji Vám, autorko, abyste ze svého snu nemusela nikdy procitnout. Já musela a to procitnutí do reality nežádoucích účinků nebylo vůbec příjemné. Některé věci řeším dodnes (10let).

10 1
možnosti
Foto

Mně zas přijde jako extrém riskovat život dítěte jen pro zisky farmaprůmyslu. Možná byste se na věc taky dívala jinak, kdybyste se ve svém okolí setkala třeba s autismem coby důsledkem povinného očkování nebo kdyby vaše dítě zkolabovalo po očkování.

8 7
možnosti
MS

Souvislost očkování a vzniku autismu nebyla nikdy prokázána, takže si to strašení odpusťte. :-/Rv

13 1
možnosti
SS

Vegetarian, ktery se zivi promyslenou rostlinou stravou, ma stoprocentne lepsi prisun zivin, nez clovek, ktery se zivi moucnymi omackami s knedlikem, smazenym a podobne.

3 3
možnosti
Foto

J63a37n88a 86M67a48j41o74v71á

10. 5. 2018 15:42

Vy si myslíte, že "masožrouti" nemají mozek?

3 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,04
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik