Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ED

Tak už jsem nemohl dnes ani dospat, jak jsem se těšil na výplody této dámy. "Ozývají se nové nepokoje" - co to je za blbost, to myslí, když pár mainstreamovým tiskem znanipulovaných "kavárenských povalečů" vyrazí se svými transparenty nebo co? "Demokraticky smýšlející" - co to je? Jak můžou demokraticky smýšlející zpochybňovat výsledky demokratických voleb, že? "Babiše nepozvali na společnou večeři" - myslím, že už v té krátké době tam v EU udělal víc než předešlý šéf kabinetu, který se nedokázal ani domluvit, ne? "Co Češi můžou zbaštit, Brusel nespolkne" - no to je mi ptákovina, co by měl polykat, snad si tady ještě alespoň částečně vládneme sami, ne - svými právoplatně zvolenými zástupci, což? "Zvedá se vlna nevole" - možná v hlavě paní blogerky a jí podobných: Může si psát co chce(a někdy až na hraně!)? Může jezdit do ciziny a má se dobře? Co chce? "Kavárenské povaleče" do vedoucích funkcí? "Vypořádat se s komunisty?" - to se mělo stát už v r. 1990, když už tak. Jak to míní udělat s normální politickou stranou a co s těmi, co se rozlezli po zahozené rudé knížce všude? Nejlíp by bylo založit Rychlé šípy a konat dobro! Takže už dost. Ani to za to nestálo - deset minut mého vzácného času, že.....

8 6
možnosti
PJ

P96e25t48r 95J89í49l85e10k

5. 3. 2018 8:18

Nejsem kavárenský povaleč, ani nikoho takového neznám. Celý život jsem makal rukama, ale demonstrovat proti mafiánskému oligarchovi a jeho rudým i hnědým podporovatelům jdu také.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik