Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Souhlas a jako každé ráno budete napadena. Již staří Řekové objevili, že člověk se "Skládá z těla a hlavy". Tělo je zcela obslužné - velí mu hlava. Kdo získá druhého hlavu - získá pak člověka celého. Platný princip , podobně církev, odpalující se anentátníci, po každodenní politiku. Toto je nejpochmurnější odkaz Komunistů , stále tak hluboce vryt do společnosti. (Po 28 letech i překvapivé). Žel, problém je širší - Počínaje stavem základu - rodiny - (ta vychovává), přes novodobý směr EU, k tomu neexistence viditelných a mravných autorit politické scény, po stav školství ! (To je vlastně 28 let, v neustálých reformách). Dobře je to vidět např. na Janu Velebovi. Soudruh, 71 let , SPO - 2017 - 0.36%. Ten člověk patří minulosti, má si užívat důchodu a radovat se. Zase přichází s nápadem sloučit se s ČSSD, aby byl M.Zermanovi opět blíže a mohl jej bezpracně velebit ... Nedělá nic zakázaného, využívá dermokracie a nekritičnosti veřejného mínění... :-)

3 0
možnosti
Foto

Tak komunisté si neustále po celých čtyřicet let zase stěžovali na "maloměšťáka v nás".

Neexistovala lepší výchova, než ta komunistická pro demokracii, protože všichni si v praxi uvědomovali její nedostatek.

Fakt je ovšem ten, když jsem se tehdy rozhlédl po svém okolí, tak jsem si říkal, ježižmarja, a s tímhle tím materiálem mám budovat kapitalismus?!

3 1
možnosti
  • Počet článků 1263
  • Celková karma 21,60
  • Průměrná čtenost 1112x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik