Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D13a11n56i31e34l86a 78H61i73l50d57e88b13r76a63n53d17t96o92v52á 4860960971104

K pochodu jsme se nachomýtli náhodou a za sebe musím říct, že se mi moc líbil. Jsem v tomhle hodně dojímací, připadalo mi to fajn, div jsem kroupu dojetí neuronila :-) Víc než chlubení, protěžovaní, cokoli, v tom vidím jakousi demonstraci toho "hele, nemám to v životě lehký, blbý narážky a úšklebky potkávám ob den, ale nejsem v tom sám/sama" a taky "hele, není to skvělý, že konečně žijeme v místě a čase, kde tohle prostě můžeme udělat - jen tak jít po ulici a nemuset se strachem skrývat co jsme?" A taky v tom určitě byla spousta těch, co se přišla prostě bavit. Člověk je tvor společenský :-)

Chápu zcela, proč si na takový průvod homosexuálové zajdou. Nikdo z těch, které znám osobně, si neprošel nijak snadnou cestu, vyhození z domova a ztráta minimálně části příbuzných není nijak výjimečná; a hodně jich bylo hodně samo v těch nejhorších obdobích života. Že tohle MOHOU mi připadá úžasný a jako hodnota sama o sobě. :-)

+1/0
15.8.2017 10:34

B72o75h21u58m63í76r 34Š74i93m10e69k 3631940614154

Já se nebojím o normální rodinu, přes veškeré znevýhodňování rodiny našimi politiky. Jednak díky výbavě člověka Bohem a trváním Jeho poslání "Milujte se a množte se!" Pokud křesťané si zachovají Boží poslání, potrvá normální, přirozená rodina a překoná toto údobí zmatků.

Homosexuály chápu s jejich pochody hrdosti. V Česku dosáhli mimořádného zrovnoprávnění s heterosexuály. A pro pravou podstatu homosexuality jako díla Božího, je moc dobře, že i papež dokáže homosexuály tolerovat.

Doba je divná, odmítáme Boží poslání, což je možná i přirozená reakce na množství lidí na Zemi, převládá trend singels, ale věřící Boží poslání ponesou dál! Naše budoucnost je v rukou Božích!

:-)

0/0
14.8.2017 6:53
Foto

B12r64o39n96i16s31l49a54v 16G45a23b91r26y29š 2762279261

Ale ono to "milujte se a množte se" má své hranice. Už je nás tady přes 7 mld., křivka počtu obyvatel planety má bohužel stoupající trend.

0/0
14.8.2017 8:24

B13o58h30u61m21í67r 13Š19i73m33e24k 3191750934894

Ano, většina z nás degeneruje a to "Milujte se a množte se!" se bude týkat možná jen věřících.

0/0
14.8.2017 13:59
Foto

B22r45o87n50i32s67l11a93v 50G35a65b51r28y62š 2412589741

Proč jen věřících? Kdo dítě chce, cestu si k němu najde. Třeba takoví cikáni, ti určitě věřící nejsou a množí se jako morčata.

0/−1
14.8.2017 14:12

B33o51h47u90m13í83r 50Š53i71m93e95k 3571250394964

Cikány bych nepodceňoval!

0/0
14.8.2017 20:14
Foto

L68i29b11u13s82e 88P76a93l44k56o36v20a 6840114608897

nemusím je ale ani mi nevadí beru to asi jako náboženské pouti a procesí nebo sportovní akce-každý má svůj životní styl - jen dokud nám to nebudou vnucovat :-)

aby to jednou nebylo povinny;-D

+1/0
13.8.2017 11:55
Foto

B20r90o64n43i52s51l52a30v 42G13a10b78r95y17š 2962929201

A ještě takové doplnění. Zde je rozhovor s psychologem Tomášem Novákem:

http://zpravy.idnes.cz/rodinny-psycholog-tomas-novak-rozhovor-fda-/domaci.aspx?c=A170726_201227_domaci_mav

Nikde jsem nečetl, že by rodiny byly frustrované z nějakého pochodu hrdosti nebo z homosexuálních manželství.

+3/−3
13.8.2017 11:17
Foto

B36r54o59n43i39s54l91a43v 73G53a56b55r56y39š 2672699421

Paní Vlachová, asi tolik:

1) "Nevím, proč lidé s odlišnou sexuální orientací mají tendenci na sebe upozorňovat na veřejnosti." Já taky nevím, proč nějaká paní H. Vlachová má tendenci na sebe upozorňovat jakýmsi blogem.

2) "Heterosexuálové nikdy nechodí na veřejnost, aby tam vykřikovali svou orientaci." Ale chodí. Běžně se vodí za ruku, líbají se, osahávají se na veřejnosti a tu a tam sexuálně dovádějí. Ano, i na veřejnosti.

3) "Heterosexuálové nic takového nečiní, protože si každý snaží hájit své soukromí." Ano, činí. Ve stejný den se konal Pochod pro rodinu, kde byli heterosexuálové se svými rodinami.

4) Když vidím duhové vlajky v ulicích, ptám se, proč má někdo potřebu exhibovat." Souvisí s bodem 1. Proč máte potřebu exhibovat článkem na blogu?

5) "A takové exhibice narušují život tradiční rodiny." Ne, nenarušuje. Neboť tradičních rodin v průvodu bylo dost. Pokud moje účast na průvodu narušila Vás, je mi to sice líto, ale je to především Váš problém. Spoustě jiným heterosexuálům s rodinami to nevadilo.

+4/−9
13.8.2017 10:48

P16e47t34r 74B63u25r76i58a81n 4501846764248

Ne, nenarušuje. Neboť tradičních rodin v průvodu bylo dost.

Promiňte, pane Gabryši, ale při těchto vašich slovech a zrovna při tomto tématu mi v hlavě automaticky vyvstalo hned několik forem vašich "tradičních rodin", z nichž skladba: žena, muž, žena a chlapeček s mašlí navlečený v dívčích šatech byla tou nepřijatelnější.

A to je právě to, o čem autorka píše. Neustálým násilným vnucováním nám, že odlišnosti jsou přirozené a přirozenost zapšklé zpátečnictví spolu s neomaleným vynucováním si respektování toho se už stává, že různé asociace bere mozek jako normu a klasickou formu jako poslední možnost.

Viz. třeba, co se ještě před dvaceti lety lety vybavilo lidem při slově káva. Vůně turka ráno linoucí se celým bytem. Dnes půl deci impotentní rozpustné hmoty bez kofeinu, cukru, vůně, zápachu a původu a k tomu tři deci šlehačky z prášku podobných vlastností.

+13/−1
13.8.2017 12:17
Foto

B48r49o39n27i74s74l16a39v 75G60a19b51r18y76š 2972739851

Co se Vám honí hlavou, mě nezajímá. V průvodu jsem byl a ty rodiny viděl. Ovšem jiné, než jaké si představujete. Bohužel pro Vás.

Kávu nepiju, takže nevím, o čem poslední odstavec je.

Říká Vám něco jméno Ludwig Boltzmann? Byl to rakouský fyzik, který se specializoval na termodynamiku. Jedna z jeho rovnic říká, že chaos je přirozenější než pořádek a příroda tento chaos dokonce vyžaduje. Zkuste se nad tím zamyslet.

+3/−2
13.8.2017 15:39

P55e70t20r 35B73u90r55i85a60n 4891446654798

Co se Vám honí hlavou, mě nezajímá.

Nápodobně!

Aspoň víme, jak to s tím vyžadovaným respektem je. Vy ho arogantně požadujete, ale odmítáte respektovat jiné názory.

Takže takhle: mě zase nezajímá kam kdo co strká, jen bych prosil, aby mi to necpal veřejně pod nos!

+3/−1
13.8.2017 16:29
Foto

B72r50o58n96i38s17l16a27v 21G92a94b36r75y70š 2722649211

Proč pořád myslíte na strkání něčeho někam?

+1/0
13.8.2017 16:35

P16e98t60r 18B64u38r16i14a23n 4741476714878

Protože to pořád vidím v médiích u pomalovaných tajtrlíků pochodujících Prahou, kteří vykřikují, že takto to musí chápat všichni.

Kdybych se potkal se šachistou, bavil bych se s ním o šachách, když s divadelníkem, tak o divadle. Ale ani jeden z nich by po mě nechtěl, abych povinně uznával jeho směr.

Vy s klidem setřete blogerku za to, že si dovolila napsat blog o něčem, ale sám jste na něm přišpendlený jak nevím kde. Pokud vás to tu nebaví a pokud vás nezajímám, jak píšete, neobtěžujte se. My "jiní" váš respekt nevyžadujeme a ani nechceme. My ho totiž nepotřebujeme.

+1/−1
13.8.2017 23:42
Foto

B23r25o94n19i79s46l10a59v 79G69a66b79r37y58š 2262399471

Vy jste viděl, jak souloží? 8-o

Koníčky nebo profese nemají co do činění se sexuální orientací. Každý účastník není jen homosexuál nebo heterosexuál, ale jsou to lidé s různými zájmy a zaměstnáními. Považte, že jsem se jedním kamarádem v průvodu bavil ne o sexu ani o chlapech, ale o dabingu.

Stírám toho, kdo píše nesmysly. A u paní Vlachové to byla jedna bota za druhou. Každý k tomu musí napsat tunu věcí, až se člověk stydí. Prostě jsem se prošel s pár lidmi. Pokud Vám to vadí, směřujte dotazy na organizátory. Ale vzhledem k tomu, že platím stejné daně jako Vy a celý rok dřu jako šroub, snad mám možnost vybrat si sám zábavnou akci, které se účastním.

A co se týká toho, jestli mě to tady baví, tak ano. Jelikož jsem jedna z osob, která k této skupině patří, tak k tomu mám co říct. Vy byste se naopak nemusel obtěžovat se svými nadávkami a urážkami. My je totiž nepotřebujeme.

0/0
14.8.2017 8:16
Foto

L24u83d22ě95k 78M37a66z29u64r85e29k 7900336931419

Vážený pane Gabryši, nejsem sice paní Vlachová, ale na Váš post nelze nereagovat:

Vaše body 1 a 4 jsou klasickou ukázkou hloupé a falešné argumentace typu "a vy zase bijete černochy" (tedy "hýbání terčem"), kdy namísto jakékoli odpovědi provádíte naprosto irelevantní úhybný manévr - a navíc tady ještě vůči paní autorce docela osobní a zbytečně útočný, protože napsání slušného blogu je prostým vyjádřením názoru a nelze to v žádném případě nazvat pejorativním výrazem "exhibování" - na rozdíl od toho, pokud se někdo s odlišnou sexuální orientací obleče doslova jako šašek (nebo naopak zpola vysvleče) a jde opravdu exhibovat do ulic!

Váš bod 2 je zcela neadekvátní k tomu, co paní autorka napsala. Homosexuálové dnes stejně tak jako heterosexuálové se na veřejnosti již zcela běžně vodí za ruce a líbají se a až možná na výjimky nějakých pitomců to vůbec nikomu nijak nevadí ani nikoho nijak nepohoršuje (naopak - něčím takovým by se dnes každý na veřejnosti sám zcela znemožnil). Ale heterosexuálové skutečně nevidí žádný důvod se svojí sexuální orientací jakkoli ostentativně chlubit v nějakých zvláštních průvodech. A přesně to paní autorka také napsala.

Váš bod 3 a 5 je Vaším (eufemisticky řečeno) naprostým nepochopením - Pochod pro rodinu je především důvodnou reakcí na skutečnost, že v současné společnosti "klasická rodina" nemá od státu takovou podporu, jako by si v každém případě zasloužila!

+11/−1
13.8.2017 13:27
Foto

B79r49o14n81i21s79l60a91v 27G20a55b29r89y51š 2832119561

Reakce mě nepřekvapila.

Hloupé a falešné argumentace tady vytváří paní Vlachová a Vy. Co se týká úhybného manévru, k tomu se klidně přiznám. Ale nenajdete člověka, který toto nepoužívá. Ovšem abych Vám odpověděl na otázku, tak lidé s jinou sexuální orientací se nepředvádějí. Je to prostě karneval, který se zaštiťuje různými hesly.

Homosexuálové se zcela běžně nedrží na veřejnosti za ruce, protože se bojí. A pokud mi nevěříte, zkuste si najít dva gaye, aby šli s Vámi na procházku. Nechte je, ať se chovají jako heterosexuálové, tedy držení za ruce, objetí, tu a tam nějaká pusa. Uvidíte ty reakce.

Pochod pro rodinu může být dobrá akce. Pokud by se konal v jiný den, přijdu i se svou rodinou. Jenže podle mě je to akce z trucu. Takže znovu opakuji, že pokud by heterosexuálové neměli potřebu se svou orientací chlubit, nebyl by žádný takový průvod.

Nemůžu ale pochopit to, že se denně na ulici děje spousta nepřístojností a Vy si zrovna vyberete pochod, který trvá 4 hodiny v roce. Co takové demonstrace, kde jsou lidi schopní se i poprat?

+1/−5
13.8.2017 15:48

Z87d82e37n33e86k 75H26o46r67n52e59r 4814241392873

Heterosexuálové se chlubí svou příslušností napadáním a nepochopením ve veřejných diskuzích. Klidně by mohli mlčet, ale oni bojují za svá božská práva.

+1/−1
13.8.2017 17:05

P45e71t48r 57B18u21r57i36a44n 4321296774678

Heterosexuálové se nechlubí, nenapadají a nebojují. Není totiž proč a za co. Narodit se hetero je tak přirozené, jako se narodit se čtyřmi končetinami (anebo pěti, podle toho, co prosazujete). Nevím o nikom, kdo by ji jiného napadal proto, že oba mají shodně končetin, či bojoval za něco, co mu dal už dávno předtím Bůh automaticky.

0/0
13.8.2017 23:45

B80o47h39u22m11í28r 43Š45i21m13e55k 3611380644734

A co když ti Bůh nadělí homosexualitu? Co s tím budeš dělat? Budeš nadávat Bohu? To ti mnoho nepomůže!

:-)

0/0
14.8.2017 7:17
Foto

B22r18o41n45i95s26l40a53v 78G45a52b47r75y34š 2102879631

Chlubí. Vy to sice nevnímáte, ale chlubí. Dávají svou sexualitu na odiv tak, že se drží za ruce a líbají na zastávce. Když to samé udělám já se svým partnerem, už je oheň na střeše.

0/0
14.8.2017 8:22
Foto

L48u78d85ě15k 30M68a23z21u53r10e60k 7440116561829

Proč lžete, pane Gabryši?

Kde tady já falešně argumentuji? Jediný "faulující" (a to navíc ještě dost uboze a útočně) jste tady jen a pouze Vy sám, což ještě navíc i sám potvrzujete, že si toho jste vědom! Rv

Přitom píšete naprosté nesmysly a pouhé Vaše osobní iracionální domněnky. Vaše argumentace je nulová a fakta zcela pomíjíte či účelově ignorujete.

Je mně líto, ale cítím z Vás jediné - ublíženost! Nejspíš prostě máte jakousi utkvělou fixní ideu, že homosexuálům pořád někdo nějak ubližuje a chcete je proto za každou cenu nějak bránit, i když toho v drtivé většině případů vůbec není třeba. Rv

+1/−1
13.8.2017 20:33
Foto

B92r61o31n24i86s42l70a64v 16G84a43b64r74y95š 2692859131

To je zvláštní, protože já tu ublíženost naopak cítím z Vás a z toho článku. ;-D "Prošel průvod homosexuálů! Jééé, já jsem tak hrozně ublížený, že k tomu musím něco napsat."

Všechno, co jste napsal, se týká jen Vašich emocí, to nemá se zdravým rozumem a logikou nic společného.

Nechte si své iracionální domněnky pro toho, koho to zajímá.

0/−3
13.8.2017 23:04

V66á97c81l25a94v 36M13y21š75k82a 9146855535286

Pane Gabryš proč máte tak usilovnou potřebu exhibovat pod všemi články týkající se homosexuálů a přesvědčovat nás o tom jak jsou užasní a především normální. Ujišťuji vás jako již postarší zástupce majoritní společnosti že tomu tak není a ani nikdy nebude i kdyby jste své manifestace pořádali každý týden.

+3/−1
13.8.2017 17:17
Foto

B11r50o90n91i41s48l66a49v 67G16a17b30r97y45š 2352579451

Pane Myško, proč máte tak usilovnou potřebu, stejně jako ostatní diskutující, se k tomuto tématu vůbec vyjadřovat?

Nemusíte mě přesvědčovat o tom, že jste heterosexuálové a poučovat mě, kdy se mám a nemám cítit uražen. Až si zjistíte potřebné informace, pak se můžeme bavit dál. Jinak se tady budeme pořád hádat a na to fakt nemám náladu.

0/−4
13.8.2017 17:22
Foto

B57a40r74b41o43r58a 10D76o65l94e21ž75a65l87o60v30á 4401251620346

Proč se Pride pořádá? Jednoduše proto, že homosexuálové jsou stále bráni jako nějaká 'nákaza' společnosti, o čemž svědčí i názory typu, že se tím vytlačuje podstata 'tradiční rodiny'. Třeba proto, že není možné uzavřít manželství, proto, že dříve byla brána homosexualita za jednu z nemocí, která je potřeba léčit. Protože druhý rodič v homos. svazku nemá stejná práva jako ten v hetero rodině. Protože i ve 21. století jsou stále ostrakizováni a je to stále tabuizované téma, které nelze odtabuizovat nijak jinak, než o něm mluvit a seznamovat se s ním. Argumenty ohledně náboženství jsou trochu mimo mísu, už jenom proto, že demokratický stát není vázán na žádnou ideologii, ale ani na náboženské vyznání.

+5/−6
13.8.2017 10:29

P14e76t53r 63B10u57r23i19a87n 4151146744508

Řekl bych, že podstata tradiční rodiny se nevytlačuje existencí homosexuality ta tu byla vždycky), nýbrž nýbrž jejím násilným nahrazováním tradičních svazků. A právě o tom kritici takových pochodů mluví a právě tohle nejsou jejich oponenti schopni pochopit a stále se domnívají, že je zde kritizována homosexualita. Tedy nikoliv podstata, nýbrž způsob.

+9/−1
13.8.2017 12:22
Foto

B34r68o37n23i52s69l16a42v 91G64a82b70r38y91š 2492289691

Nahrazováním? Snad doplněním, ne? Proč si myslíte, že mám já svým sňatkem se svým partnerem touhu rozvrátit či nahradit manželství mého souseda a sousedky? A zkuste mi to vysvětlit jako malému klukovi, protože ve Vašem tvrzení nevidím nic racionálního.

+3/−1
13.8.2017 15:57

P77e14t19r 93B21u53r62i30a76n 4431106854668

Tradiční rodina a její složení je dané už od počátku věků. Je to muž+žena+děti.

Vy píšete, že se jedná o doplnění této rodiny. Tedy něco navíc.

Ale na můj ironický příspěvek o vaší tkz. "tradiční rodině", tedy žena+muž+žena + chlapeček v dívčích šatech mi oponujete, že vás nezajímá co si myslím, že vy jste viděl v průvodu tradiční rodiny.

Takže až si v hlavě srovnáte ten brajgl, kdy si sám oponujete a to v rozmezí pouhých 20 minut, potom nám všem řekněte váš model tradiční rodiny a pak se mi omluvte za štěkání k mému příspěvku tomuhle, či támhle tomu.

Já osobně si ovšem myslím, že mluvím s malým klukem, který až si srovná ten brajgl v hlavě opravdu, pak se omluví více lidem.

0/−1
13.8.2017 23:54
Foto

B77r88o16n10i24s63l90a91v 27G71a92b27r71y84š 2882809381

Já se nemám za co omlouvat.

Vy si sám srovnejte ten brajgl v hlavě. Už jsem Vám psal, že Vámi popisovaný model, jsem v průvodu neviděl. Viděl jsem tam naopak ty Vaše tradiční rodiny, tedy manžele a jejich děti.

Ano, opravdu mě nezajímá, jaké fantazie se Vám honí hlavou. Tak ji zkuste použít a zkuste uvažovat logicky.

Ale vidím, že to směřuje k vzájemnému napadání se. Vzhledem k tomu, že s Vámi není rozumná řeč, končím s Vámi. S jinými lidmi, kteří mají stejný názor jako Vy, kupodivu vyjdu. Ale s Vámi nikoliv. Zamyslete se, v čem děláte chybu.

0/0
14.8.2017 8:20
Foto

B29a31r68b68o45r36a 70D40o39l57e83ž59a32l91o72v42á 4151961150816

Řekla bych, že většina je obecně proti homosexualitě, to se ale nedozvíme. Každopádně ani ale nevidím násilné nahrazování, to je vlastně beztak nemožné. :-D Neznám důvod, proč by tomu tak muselo být, to nemůžou tyto dva druhy svazků existovat paralelně?

+2/0
13.8.2017 16:05
Foto

B32r90o35n64i77s85l86a47v 11G92a81b77r40y95š 2142809641

Ne. Protože to příslušník heterosexuální většiny prostě řekl a tak to bude. :-P

0/−1
13.8.2017 17:23

J97a18r52o79s39l83a34v 43B17u66l49a10v53a 9382785910753

Smím se zeptat, kde žijete? Protože například v mém okolí nikoho sexuální orientace druhých nezajímá, a pokud se někdo potřebuje ke své homosexuální orientaci přiznat, je to jeho věc. Všichni to vezmou na vědomí a nikdo nemá potřebu ho vyloučit z okruhu svých známých nebo kamarádů... Holt pro mě a mé známé jsou důležitější ukazatele o kvalitě člověka než jeho hetero- nebo homo- sexualita..

A homosexualita rozhodně v České republice není tabuizované téma, to potom fakt asi nevíte, co to tabu je.

0/0
13.8.2017 16:18
Foto

L56u96d39ě43k 14M67a49z83u91r37e63k 7120816901959

Hezky napsáno! R^

+2/0
13.8.2017 10:19

K68a60r50e97l 95P38ě51n61k50a40v43a 7784299979109

R^j

+2/0
13.8.2017 9:32

V48á52c97l48a30v 56M83y34š63k13a 9846395545906

Je to tady horší než za komunistů. Napsal jsem odpověď paní Stehlíkové jak taková exhibice může narušovat tradiční rodinu. Napsal jsem, že v rámci EU se navrhuje aby se přestal užívat pojem otec a matka, ale nově pouze rodič. Že je snaha do učebních osnov pro děti dostat tezi, že rodina se dvěma tatínky je věc zcela normální a nakonec jsem odkázal na Otův slovník naučný s vysvětlením původního výrazu homosexuál. Okamžitě jsem byl smazán. Tož tak.

+9/−1
13.8.2017 9:07

J95a78n 14Z83á57t14u84r77e38c92k78ý 9273543777912

Spis technicka chyba, nebo se Vam neodeslal prispevek. Jak by mohl nekdo zareagovat a smazat to okamzite? I u vulgarismu to chvili trva, nez to nekdo smaze.

+1/0
13.8.2017 9:11

V73á33c70l63a93v 36M25y59š83k51a 9756215765266

Patrně nerozchodili Ottův slovník naučný, klasiku jazyka českého......

0/−1
13.8.2017 9:18

I44v91o 53B21o16u58š43e 5632737448

Napište to ještě jednou.

0/0
13.8.2017 9:49

J49a95n63a 74S68t55e50h39l38í55k70o39v60á 2689900950686

Můžete mi vysvětlit, jak takový pochod může narušovat tradiční rodinu?

+8/0
13.8.2017 8:50

T63e54r10e15z37a 72H10a22j58k85o73v42a 5707432394680

R^

0/0
13.8.2017 20:44

Z96d28e53n40ě60k 84B24á95r34t81a 6489692727620

Karnevalový pochod prošel Prahou,no a co....?Pokud má někdo potřebu bavit se,upozornit na sebe a přitom nikoho neomezuje nebo nemá za cíl vyvolávat nenávist proti jiným,tak proč proti tomu protestovat,proč se proti tomu vymezovat?Ta ochrana "tradiční rodiny" proti "buznám" je v situaci,kdy se polovina "tradičních" rodin rozvádí,polovina dětí žije jen s jedním rodičem nebo na střídačku a mnoho páru nemá potřebu uzavřít snatek nebo má zato,že být sám je mnohem pohodlnější a bez starostí dost komická.Za to pochod homosexualu a jejich přátel i podporovatelu opravdu nemuže....

+4/0
13.8.2017 8:38

J91a52n 25Z61á74t98u28r44e43c68k90ý 9733563967632

No ale byt sam je opravdu mnohem pohodlnejsi a celkem bez starosti ne?;-)

0/0
13.8.2017 9:13

J65a94n 83Z37á98t91u71r71e52c38k13ý 9683853197122

Tak pokud jsme v liberalni spolecnosti jak tvrdite, a pokud pochod neni nic ilegalniho, pak jsou otazky typu "nechapu proc to delaji" zbytecne, ne? Pokud vas takova akxe nezajima, nechte je byt na pokoji, je jedno, jestli to chapete nebo ne. Kdyby se treba uskutecnil pochod tradicnich rodin, nezajimalo by me to a bylo by mi to taky fuk. Co by mi melo byt do otazek proc to nekdo dela? Stejne jako me nezajimaji atleticke zavody a taky se nad nimi nepohorsuju - kdyz chce nekdo pred plnym stadionem hazet kouli nebo klackem, tak at si s panembohem dela, co chce.

A propos - jak jste probuh dosla k nazoru, ze tradicni rodina se rozpada kvuli prezentaci homosexualu na verejnosti?? Muzete mi tuto pro me naprostou absurdnost nejak vysvetlit?

+8/−2
13.8.2017 8:01

J89a60n 51Š84e33s80t89á55k 3808649689774

Dobrej příklad s těmi atlety, kteří navíc nedělají žádný pochody v ulicích,aby na sebe upozorňovali, ale věnují se své zálibě v místech pro atletiku určených;-D

+4/0
13.8.2017 9:08

J83a20n 71Z69á20t66u98r70e26c53k84ý 9443633107802

Oni na sebe upozornuji ve vsech mediich neustale. A stadion neni misto k tomu urcene, stadion je misto, ktere se muselo zabrat, vybudovat tam stavbu a rozhodnout, ze se zabere pro atlety a podobne nazorove skupiny lidi.

0/−1
13.8.2017 9:16

I53v19o 46B95o59u58š34e 5652107238

A co třeba všechny ty maratony v podstatě kařdím větším městě, těch jste si nevšiml?

+4/0
13.8.2017 9:55

J14a21n 40Z83á14t38u56r44e32c92k87ý 9423663427582

Presne! Na ty jsem zapomnel. Ano. Nic proti popularizaci behani. Ale opravdu jsem se nekolikrat pozastavoval nad tim, co je to za napad dat na namesti do centra mesta ploty a poradat tam maraton?? Clovek pak musi namesti obchazet po obvodu a jeste hledat diry, kudy by prosel...

+2/0
13.8.2017 10:02

J28a20n 41Š72e17s65t50á68k 3798199119704

ale jistě, podobně jako třeba cyklisté, to se jedná o tradiční historické disciplíny a ne nějaké demonstrace:-)

0/−1
13.8.2017 10:04

I28v72o 28B35o84u15š68e 5962617868

Nějak tápu v definici demonstrace. Běžci nic nedemonstrují?

+1/0
13.8.2017 10:20



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.