Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Komunisté nikdy neměli dobré mravy

Už toho mám opravdu dost. To, co se kolem nás odvíjí, není ani za mák dobré. A protože mi není lhostejné, jakým směrem se naše země ubírá, nechci být zticha.

Motto "Mluví-li přívětivě, nevěř mu. Vždyť v jeho srdci je sedmerá ohavnost." (Přísloví Šalamounova, Třetí sbírka, pořízená muži Chizkijášovými, 26.25)

Už toho mám opravdu dost. To, co se kolem nás odvíjí, není ani za mák dobré. A protože mi není lhostejné, jakým směrem se naše země ubírá, nechci být zticha. Už mám své odžito. To už jsem deklarovala, tudíž to není nic nového. A proto není možné mlčet.

Kdo mohl za soudruhů studovat na Západě? Kdo mohl studovat ve Švýcarsku? Mohly to jen děti takových rodičů, kteří se zaprodali komunistické straně, a ve stejném duchu své děti vedli. Byli to lidé, kteří by se nikdy nemohli podívat do očí Janu Palachovi či Věře Čáslavské, či jiným, které komunisté perzekvovali. 

Naším premiérem je v současné době člověk, který není Čechem. Je mi záhadou, proč se stávající premiér dostal na území České republiky. Bohužel je tu a s ním jeho velké problémy. Střet zájmů, Čapí hnízdo, jeho děti. Vzhledem ke skutečnosti, že se současný premiér tolik neliší od mého věku, jsou tu z mé strany velké pochybnosti k jemu samotnému. Oba jsme zažili srpnovou okupaci vojsk Varšavské smlouvy. Zatímco mnou toto doslova zacloumalo, v případě Andreje Babiše to zřejmě neudělalo nic. 

Píšeme rok 2018, jsme v druhé polovině listopadu. Více než dvacet devět let od tzv. Sametové revoluce. V naší zemi se usalašil člověk, jenž má velké problémy se sebou samým, což nikdy nepřizná, v naší zemi se usalašil někdo, kdo stanul coby premiér této země, aniž by k tomu měl patřičné lustrační osvědčení. Při své naivnosti se domnívám, že premiérem České republiky se může stát pouze ten, jenž má lustrační osvědčení čisté. Jestli se mýlím, prosím o ospravedlnění. 

Vzhledem k tomu, že jsme my Češi bezzásadoví a nedokážeme trvat na svých zásadách, není nic neobvyklé, že v čele naší zemi stanul člověk, jenž se Čechem nenarodil a jenž se chová v rozporu se zásadami, jež plynou z Bible.  Máme tu v čele naší země člověka, na jehož bohatství je možno nahlížet jako na něco, co nenabyl oprávněně.

Psychopati mohou tvořit čtyři procenta populace. Může se jednat o lidi nadprůměrně inteligentní, výkonné, ctižádostivé jedince, kteří mají však jednu slabinu. Postrádají jakýkoli soucit. Ten byl naprosto cizí komunistům, kteří nebyli s to odsoudit k trestu smrti všech nepohodlných, paní Dr. Miladu Horákovou nevyjímaje, O naprostou absenci jakéhokoli soucitu, včetně svých blízkých, je možno posuzovat i premiéra této země. Země české...

Vzhledem k tomu, že jsem si své zažila, mohu dnes hovořit o tom, že je demokracie v této zemi ohrožena. Že je tu kdosi, jehož cílem je ovládnout mysl mého národa. I když jeho ambice mohou být velké, myslím si, že tohoto nikdy nemůže dosáhnout, I kdyby tu hrozily postihy, i kdyby tu hrozilo pronásledování, dotyčný, mám na mysli premiéra, ničeho nemůže dosáhnout. Nikdy nemůže pokořit ducha českého národa...

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Helena Vlachová | pátek 23.11.2018 17:04 | karma článku: 35,70 | přečteno: 2044x
  • Další články autora

Helena Vlachová

Komunistická zrůdnost

Komunismus je stejná ideologie jako nacismus. Je zrůdnější v tom smyslu, že jde proti vlastním lidem.

9.5.2024 v 7:04 | Karma: 25,22 | Přečteno: 758x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Ze školních lavic

Velmi ráda vzpomínám na gymnázium, kde jsem začala učit po VŠ. Byla jsem mladá, poprvé jsem ochutnávala, jaké to je, když stojíte za katedrou a před vámi studenti, kteří vám vaše začátky nikterak neulehčují.

1.5.2024 v 7:49 | Karma: 13,39 | Přečteno: 458x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Svým založením jsem idealistka

I když jsem založením idealistka, nemohu se svou maličkostí připodobnit k Johnu Lennonovi. Nicméně se mohu vyjádřit vůči panu Babišovi a jeho propagandistické rétorice. Totéž lze vznést i vůči SPD.

19.4.2024 v 17:53 | Karma: 10,91 | Přečteno: 712x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Ředitel, jenž používá estébácké praktiky

Na základě mých posledních mou dvou blogů se mi dostalo útoků i vyhrožování ze strany ředitele střední školy. Vyhrožoval mi trestním udáním. Nestačila jsem žasnout. Že by opět povstali soudruzi? Že by byl jedním z nich?

15.4.2024 v 19:33 | Karma: 23,09 | Přečteno: 1681x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Měla bych počítat s vyhazovem za svůj poslední blog?

Když píšu své blogy, vždy jde o něco, co se v současnosti kolem nás děje. Můj poslední blog o neaprobovaném angličtináři na SŠ mě stál dost útoků vůči mně samé

14.4.2024 v 17:28 | Karma: 26,53 | Přečteno: 1701x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

U Charkova jde vše podle plánu, město zatím dobýt nechceme, tvrdí Putin

17. května 2024  13:10,  aktualizováno  14:10

Ruské síly podle prezidenta Vladimira Putina v Charkovské oblasti postupují podle plánu. S dobytím...

Fico je při vědomí, odebrali mu odumřelou tkáň. Čeká ho další operace

17. května 2024  13:43,  aktualizováno  14:03

Slovenský premiér Robert Fico je při vědomí, v závažném, ale stabilizovaném stavu, řekla šéfka...

Nova i Prima zahajují předvolební vysílání, nabídnou debaty i rozhovory s lídry

17. května 2024

Televize Nova a Prima přešly do volebního režimu. Nova startuje v pátek odpoledne na TN Live první...

Piráti plánují boj s dezinformacemi. Putin má zájem ovlivnit eurovolby, míní

17. května 2024  13:31,  aktualizováno  13:50

Dezinformace jsou podle vládních Pirátů jednou z pěti největších hrozeb pro nadcházející...

  • Počet článků 1264
  • Celková karma 21,81
  • Průměrná čtenost 1111x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik