Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak dlouho tu budeme mít vládu bez důvěry?

Tak to se mi snad jen zdá. Volby byly v říjnu, teď máme duben a ono pořád nic. Andrej Babiš a jeho hnutí ANO stále stojí na mrtvém bodě.

Motto " Neboť moudrost dává Hospodin, poznání i rozumnost pochází z jeho úst. Pro přímé má pohotovou pomoc, je štítem těm, kdo žijí bezúhonně, chrání stezky práva a střeží cestu svých věrných." (Přísloví Šalamounova, První sbírka, Paterý užitek moudrosti, 2.6, 2.7, 2.8)

Tak to se mi snad jen zdá. Volby byly v říjnu, teď máme duben a ono pořád nic. Andrej Babiš a jeho hnutí ANO stále stojí na mrtvém bodě. Ono vskutku není divu. Kdo by se dal do holportu s někým, kdo má za nehty morální špínu. Bývalý člen komunistické strany, estébáctví a možné daňové podvody s dotacemi EU. Nabízejí se mu jen přisluhovači ďáblovi, jak lze nazvat komunisty či SPD.

Na dovolené v Thajsku jsem sledovala zprávy německé televize, vysílali je v angličtině, takže pro mě dobré. Myslela jsem, že nevěřím svým uším, když jsem se dozvěděla, že Česká republika vydala ruského hackera Nikulina do USA. Bravo. Chválím. Musím vyjádřit dík ministru spravedlnosti Robertu Pelikánovi. Pan Pelikán se zachoval jako opravdový ministr spravedlnosti, když vydal Rusa tam, kam patří. Ne do jeho rodné vlasti, ale do USA, kde jej budou soudit. Pan Pelikán nepodlehl naléhání našeho prezidenta, jehož chování vůči Rusku se stává více a více patolízalštější. Když se kauza s Nikulinem objevila, kladla jsem si otázku, jak se ministr spravedlnosti zachová, protože jsem mu příliš nevěřila. Říkala jsem si, zda si zachová čistý štít jako ministr justice či podlehne jiným vlivům. Zachoval se na jedničku, proto ještě jednou dík.

Pan Babiš je dobrý obchodník, mazaný, protřelý, umí hledat cesty, kudy se ještě víc prodrat k pořádnému korytu. I když koryta dosáhne, stále nemá dost. Teď se usadil v Kramářově vile, což musí být pro něj velmi chutné sousto, jehož se jen tak nevzdá. Je tu jeho ego, jež jej žene dál a dál. Nepůsobí dojmem, že by mu šlo o naši vlast, čiší z něj jeho vlastní egoismus. Proto není schopen jakéhokoli kompromisu, čímž znevýhodňuje naši zemi i v zahraničí. Jeho politický marketingový projekt se mi protiví stále víc. Člověku s takovou minulostí se nedá nikdy věřit a to by si měli uvědomit všichni ti, kteří mu sedají na jeho lep. Je smutné, že se u nás najdou lidé, kteří jsou hloupí. Že naletí podvodníkovi. A když se takový podvodník dostane až do vrcholné politiky, je to o víc tristnější. 

Člověk je vybaven rozumem a každý by měl být schopen jej používat. Dát si dohromady, že jedna a jedna jsou dvě. Jenže tak jednoduchý příklad nemůže fungovat s hnutím ANO, protože se nejedná o klasickou politickou stranou, jež je založena na demokratických principech. Uzavřít koalici s tímto hnutím se jeví jako nemožné pro všechny slušné lidi. Pouze ďáblovi přisluhovači, jakými jsou komunisté a fašisté, jsou s to upsat se i vlastní krví, jen aby se dostali někam, kam by se v žádné demokratické zemi nikdy nedostali. To jest do vlády.

To jsme na tom jako země tak špatně, že necháme v Kramářově vile sedět bývalého člena KSČ, agenta StB a člověka trestně stíhaného? To je opravdu pořádný propad lidské slušnosti, jednoduše bankrot morálky na naší politické scéně. Jinak se to totiž ani nazvat nedá...

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Helena Vlachová | neděle 8.4.2018 6:03 | karma článku: 26,67 | přečteno: 938x
  • Další články autora

Helena Vlachová

Komunistická zrůdnost

Komunismus je stejná ideologie jako nacismus. Je zrůdnější v tom smyslu, že jde proti vlastním lidem.

9.5.2024 v 7:04 | Karma: 25,22 | Přečteno: 758x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Ze školních lavic

Velmi ráda vzpomínám na gymnázium, kde jsem začala učit po VŠ. Byla jsem mladá, poprvé jsem ochutnávala, jaké to je, když stojíte za katedrou a před vámi studenti, kteří vám vaše začátky nikterak neulehčují.

1.5.2024 v 7:49 | Karma: 13,39 | Přečteno: 458x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Svým založením jsem idealistka

I když jsem založením idealistka, nemohu se svou maličkostí připodobnit k Johnu Lennonovi. Nicméně se mohu vyjádřit vůči panu Babišovi a jeho propagandistické rétorice. Totéž lze vznést i vůči SPD.

19.4.2024 v 17:53 | Karma: 10,91 | Přečteno: 712x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Ředitel, jenž používá estébácké praktiky

Na základě mých posledních mou dvou blogů se mi dostalo útoků i vyhrožování ze strany ředitele střední školy. Vyhrožoval mi trestním udáním. Nestačila jsem žasnout. Že by opět povstali soudruzi? Že by byl jedním z nich?

15.4.2024 v 19:33 | Karma: 23,09 | Přečteno: 1681x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Měla bych počítat s vyhazovem za svůj poslední blog?

Když píšu své blogy, vždy jde o něco, co se v současnosti kolem nás děje. Můj poslední blog o neaprobovaném angličtináři na SŠ mě stál dost útoků vůči mně samé

14.4.2024 v 17:28 | Karma: 26,53 | Přečteno: 1701x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Český rozhlas slaví 101. narozeniny a zve na Den otevřených dveří

17. května 2024

V sobotu 18. května slaví Český rozhlas (ČRo) 101 let od zahájení pravidelného vysílání Dnem...

Byl milý, říkají sousedé o atentátníkovi. Jeho byt s ním prohledalo komando

17. května 2024  11:41

Sousedé atentátníka, jenž postřelil slovenského premiéra Roberta Fica, se shodují, že Juraj C. byl...

Do Gazy dorazily po americkém provizorním molu první kamiony s pomocí

17. května 2024  11:12

Do Pásma Gazy se ráno dostaly první dodávky humanitární pomocí přes provizorní molo, které tam ve...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50,  aktualizováno  11:11

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 1264
  • Celková karma 21,81
  • Průměrná čtenost 1111x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik