JN

J15o58s46e15f 34N41i59k55l

1. 3. 2024 15:19

Kdyby měla moje dcera děti a každé s jiným partnerem, měl bych ji a vnoučata stejně rád a nestyděl bych se za ně....

VD

J8 taky. Nicméně by to o mojí dceři nesvědčilo nic pozitivního. JAko když Bolek se chlubil, že každému ze svých 4 dětí dopřál luxus vlastní matky. Chudáci děti...

Foto

Zaslechl jsem vtípek: Agáta v Praze nebyla už jen pod tramvají.

JH

J52a54n 59H49a24r54v74a52n

1. 3. 2024 17:12

Jablko nepadá daleko od stromu - vždyť i Žilková má každé dítě s jiným chlapem

IV

I47v12a71n 57V20a66n94k18o

1. 3. 2024 15:29

To je tzv. paradox dedičnej inteligencie: Každá ženská si myslí, že má geniálne decko s úplným debilom.

IV

I79v66a40n 95V46a46n48k96o

1. 3. 2024 15:30

ziadam cenzora, aby mi to nevymazal, je to myslene ako vtip

Foto

Nečtu. Ale styděla bych se za matku, která pronáší či píše podobné věty.

PD

Však taky její syn se raději odstěhoval do norska

PD

V situaci, kdy se polovina manželství rozvádí a některá vícekrát, je mit děti s různými partnery normální. Autorka ve své nesnášenlivosti opět dosáhla hlubšího dna

HV

Tak možná vám to přijde normální. Mě ne.

Foto

Na konkrétním příkladu jedné praštěné ženské příliš zobecňujete. Věřte mi, že existují otcové jež je záhodno držet od potomků co nejdále. A láska se může klidně vyvrbit i v domácí násilí.

KT

Na rozdíl od autorky si myslím, že mám jako divák nárok kritizovat pořad televize, která je těmto určena. Za to nemám nárok hodnotit život druhých o kterém nic nevím.

Pokud se veřejně prezentuje, pak ano, ale na druhou stranu je to druh obživy, který mi sice připadá zcela pofiderní, ovšem každý se živí, jak umí. Je to jen jeden druh sebeprezentace a s realitou to nemá moc společného. Když nic jiného neumím a krása mládí odchází, je potřeba najít jiný způsob obživy. Dryáčnické modelce už poněkud po sezóně se to zjevně daří.

  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik