Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autorka musí mít neskutečně smutný život.

1 0
možnosti
JZ

Je to poněkud zmatené. V USA jsem byl dvakrát. Před dvěma lety v New Yorku na týden. Přehnané špíny jsme si nevšiml. Manhattan je čistý, a v restauracích a kavárnách mají k dispozici WC a ta byla čistá. To v Rusku čtvrtina lidí nemá splachovací záchod.

Katastrofální špinavá veřejná WC bez toaletních papírů, v umývárnách bez rušníků a mýdel byla u nás za komunistů.

1 0
možnosti
Foto

Vzpomněl jsem si na Lukáše Pavláska a jeho výstup v pořadu Na stojáka: Češi jezdí na dovolenou, aby se utvrdili, že všude na světě jsou debilové.https://www.youtube.com/watch?v=hdbbDsoQSrA

0 0
možnosti
MK

Ameriku jsem navštívila. Navštívila jsem sice jen New York, ale i z tohoto lze usuzovat, jak vypadá kultura země.

Zdroj: https://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=812060

Taky jsem navštívila Ameriku, nejen N.Y., projela jsem ji autem od východu na západ, zdržela jsem se déle než jeden týden jako autorka, rozhodně bych ale neměla tu drzost cokoliv kritizovat z jedné návštěvy. Nezklamala.

5 0
možnosti
LV

Přésněěě. Češi jsou úžasný velký silný národ, který se nikdy před nikým hrbit nebude. A kdyby sem přišel třeba ruský medvěd, snadno si s ním poradíme. Vypráskáme ho odsud, že se zastaví až za Uralem.

Vlastně počkat, my jsme také neobyčejně mírumilovní. My s ním vyjednáme mír, který bude respektovat jeho oprávněné geopolitické zájmy.

Tak nějak jste to myslela?

2 0
možnosti
MS

Opět jste nezklamala ...

6 0
možnosti
MB

Pokud jste schopna napsat, že

Angličanky bych byla s to označit za ženy, jež jsou na štíru s hygienou

nebo

NY pro mě bude vždy znamenat jednu velkou špínu, proto si nedělám žádné iluze o jiných amerických městech

Zdroj: https://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=812060

tak já si zase troufnu tvrdit, že nemůže existovat chlap (vyjma po plné frontální lobotomii a to ještě dost těžko), který by s Vámi, i přes tu tolik inzerovanou ženskost, chtěl cokoliv mít.

7 0
možnosti
Foto

Nechápu proč by si měl český film nárokovat amerického Oskara. Americké filmy také po Českém lvu netouží. Větší nesmysl, než toto o filmech, se vidí zřídka.

6 0
možnosti
JM

J54a77n 24M19a13r36e55k

23. 1. 2024 19:20

Větší hovadinu o USA jsem ještě nikde nečetl. Nevím, proč autorka varuje před hrbením se před USA. Kdo se před USA hrbí? Nevím, kolik toho v USA procestovala a kolik toho skutečně zažila, ale soudit Ameriku podle anglických žen, to je trochu moc i na mně, který důkladně poznal Anglii a USA. Když někdo chce pomluvit jakoukoli zemi, nějaký "důvod" se vždy najde, dle úsloví o psovi a holi.

Chtěl bych paní autorce zdůraznit, že jí nikdo do Anglie či USA nezve a předně nestojí o její hodnocení. Angličané a Američané žijí tak, aby to vyhovovalo jim a ne paní autorce.

14 0
možnosti
JK

J47a14n 84K85y34š26k71a

23. 1. 2024 19:29

Pane Marku, až budete mít vysokou školu života jsko má paní autorka, pak můžete mudrovat...

5 1
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik