Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Věčná škoda, že nebydlíte ve stejném domě s Rebekou, to by bylo něco ...

8 0
možnosti
JK

Ještě je třeba napsat, že za těch komunistů byla západní kvalita jednotná pro evropu!

0 0
možnosti
MK

Takže by se Vám líbilo, kdyby někdo stál u kasy a zboží dával do tašky? Ale kdyby mlíko, mouka, máslo.... bylo o 10.-Kč dražší než jinde, aby obchod zaplatil toho "Mexičana", to by se Vám nelíbilo a raději byste si zboží do tašky dala sama? A hned byste tu vyplodila článek, jak nehorázně okrádají zákazníky? Kolik "Mexičanů" by ten krám měl mít? Na každou pokladnu jednoho? Dám Vám radu - choďte do obchodů, kde si můžete zboží přímo naskenovat, uložit do rovnou do tašky, u samoobslužné pokladny mávnete kartou a pápá. Jako světoběžnice to určitě znáte. Jen tam hrozí, že byste mohla být vybrána jako náhodný zákazník na kontrolu nákupu a zase byste měla o čem psát. Protože Vy přece nejste žádná zlodějka

3 1
možnosti
Foto

Tak jste si postěžovala, pochlubila se, že jste bylav Mexiku, asi jste opět spolojená.

6 1
možnosti
JV

"Hezky česky nakupujeme" už před zmíněnou reklamou a až teď mě napadlo, jak to vlastně, nejen tam, jde některým prodavačkám u pokladny od ruky. Já bych je pochválila. Být tam ten pracovník, který by mi jako v Mexiku pomáhal se zbožím, tak bude zboží zase o něco dražší, a to snad nikdo nechce.

6 0
možnosti
MS

Nezklamala jste ...

13 0
možnosti
RE

Tento slogan(v nadpisu) mě inspiroval k vytvoření parafráze sloky známé písně:

"a slunce tam svítí a pořád je máj

a lidi jsou stálí a ceny se maj"

Btw i pánové Genzer a Suchánek musí zřejmě platit složenky:))

3 0
možnosti
PN

P33e61t67r 32N96e19d95v95ě31d

20. 1. 2024 13:05

OMG. Existuje na světě někdo, kdo by nahlas o Vás řekl ve společnosti, kde nebudete, to je moje kamarádka?

6 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik