Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J70a86n 95M18a72r19e71k

25. 7. 2023 20:35

Tak se odstěhujte do Putinstánu, tam vám bude líp....

0 0
možnosti
Foto

Nevím v kterém městě žijete, ale já se u nás ve Zlíně cítím poměrně bezpečně, i když s výjimkou na trhu, kde mi během několika let ukradli zloději již třikrát peněženku. Teď si tam už dávám pozor. Kde ale bezpečí postrádám je v chatové osadě za městem. Není týdne, aby se někdo nevloupal do některé z chat. A ti zloději jdou většinou jen po potravinách, po alkoholu a penězích, ale ty tam nikdo nenechává. I v minulosti se do některé z chat občas někdo vloupal, ale poslední se to stává to téměř pravidlem. (Minulý týden např. třikrát). A přitom tam někteří chataři stále bydlí. Krádeže se dějí v noci, a oni asi se bojí vyjít vyjít ven z chaty. Přitom je chatová osada oplocená a a brány v noci zamknuté. Ti zloději musí asi přelézt plot. Z chatařů to asi nikdo nebude, bezdomovců není ve městě mnoho, leda nějací imigranti. Nevím.... Horší je ovšem, že o tu krádež věcí ani tak nejde, ale zloděj aby se do chaty dostal, neváhá rozbít dveře nebo okna, a to už není levná záležitost. Strážníci tam ve dne občas přijdou, chaty zkontrolují, nechají na dveřích lístek že tam byli, ale nikdy nikoho nepřistihnou. Souhlasím s Vámi, paní Vlachová, krade se víc. Chatu máme již přes třicet let, a nikdy se tam tolik nekradlo jako dnes. Já se v městě i v našem domě cítím bezpečně, ale na chatě ne. Krade se hlavně na chatách a v objektech mimo město.

2 0
možnosti
Foto

Po přečtení dalších příspěvků mě teprve napadlo, že to mohli být spíš feťáci než ti druzí. (Ti jdou hlavně po penězích). Těžké je někoho podezřívat.

2 0
možnosti
Foto

Já to tak černě nevidím. Poprvé mne okradli "arabové" v pařížském metru v roce 1980. Před dvaceti lety nám před restaurací v Lednici ukradli během oběda dvě kola a od té doby nic. Ne, že bych si dával větší pozor. Například minulý měsíc jsem zapomněl zavřít vrata u garáže, kde jsem kromě jiného měl sadu golfových holí a elektrokolo. Zjistil jsem to po třech dnech na základě upozornění souseda... Nic se mi neztratilo. Takže ano. Cítím se v naší zemi naprosto bezpečně. Teď jedu na výlet do Prahy a jenom si dám bacha, aby mne v metru nebo v tramvaji neokradli nějací cikáni

0 0
možnosti
ZZ

U této autorky se to potvrzuje prakticky v každém jejím příspěvku.

2 0
možnosti
JM

J18a18n 57M90a81r55e11k

24. 7. 2023 20:36

Je zajímavé, že já když přijdu do Česka, cítím se tam naprosto bezpečně...ale nežiji tam, tak to mohou být jen dojmy. Ono záleží na situaci atd. Můj přítel často jezdíval služebně do Rio de Janeiro v Brazilii. O tom místě se říká, že když jdeš po ulici s fot'ákem, na druhém konci ho už nemáš. Mně tam nikdo nic neukradl. Viděl jsem před hotelem, kde jsem byl ubytován chlapíka s drahým fot'ákem na stativu, a který se procházel sem a tama čekal až se odvalí mraky, že bude fotit. Byla to jedna z ulic s nevalnou pověstí. Nikdo mu fot'ák neznárodnil. Ten můj už zmíněmý přítel šel po pláži Ipanema, a tam hráli domorodí hoši 'debla' ale chyběl jim jeden. Tak zverbovali mého přítele, aby doplnil počet. 'Ten fot'ák si tadydle polož'. Byl to Nikon za 3000 dollarů. Nikona si tam tedy položil a ponořil se do hry. Asi za hodinu si uvědomil, že tam někde položil fot'ák. Stále tam ležel....

2 0
možnosti
DP

V breznu 1981 jsem prijel do Los Angeles kolem 8 hodiny vecer, v nejake prirucce sem si nasel hotel za prijatelnou cenu ve stredu mesta. Sice se dalo jit po ulici, ale dost oklikou, tak sem to vzal pres jakysi park. Kdys sem se ohlasil na recepci, ptal se recepcni, zdali potrebuji zaparkovat auto. Nato ja odvetil, ze sem prijel ze San Diego busem. Aha, tak vy ste prijel z busoveho nadrazi taxikem? Ne, sel sem pesky a vzal to pres park XY. Jezismarja, vykrikl recepcni, to je jeden z nenebezpecnejsich parku a jit tam po setmeni se rovna sebevrazde. Recepcni zavolal par zamestnancu a vsichni si me prohlizeli, jako bych spadl z mesice a nechteli veriit, ze sem tu zkratku parkem bez uhony prezil. Neco podobneho sem zazil o sest tydnu pozdeji, kdyz sem se promenadoval s kufrem po 42 ulici v New York-u. Sice se na mne dost divne divaly vselijakeke pochybne existence, kterych bylo na te ulici habadej, ale nic se mi nestalo a doselv poradku do cile. Pozdeji sem o tom referoval znamym v New Haven (Connecticut) a ti mi rekli, ze 42 ulice je snad ta nejnebezpecnejsi v New York-u. Asi v obou pripadech nade mnou drzel ochrannou ruku andel strazny. Sice sem byl na spatnem miste, ale zrejme v "dobrem case".

0 0
možnosti

Bohužel, tak divní jsme my Češi!

0 0
možnosti
ZZ
LC

No a do toho ještě tenhle Putin.

0 3
možnosti
Foto

Rozumím. Bydlela jsem v domě, který se málokdy zamyká. Na schodech sedívali zvláštní ctitelé jedné sousedky, kteří tím měli přehled o tom, kdo kdy přichází. Občas zvonili podivní jedinci, hledající neexistující rodiny. A jako bonus jsem byla vykradená. Naštěstí v době, kdy jsem místo spaní po noční úplnou náhodou odešla pryč!!!!!!!! Taky jsem měla na chodbě "kameru", ale ta mi taky na pocitu klidu a bezpečí moc nepřidala. Ostatně ani chůze po městě mezi kapsáři a různými individui není příjemná, zvláště kolem nádraží, středu města nebo MHD (Brno). Ve vašem případě bych zvážila nějaká netradiční, ale zákonem povolená zabezpečení, možná by bylo fajn na pár dní pozvat kamaráda s pořádným hafanem nebo něco podobného. Taky jsou zvláštní ty odpadky házené shora(!) nebo se rovnou odstěhovat.

2 0
možnosti
MB

Ty odpadky chápu. Kdybych byla v důchodu a četla předcházející blogy o příšerných důchodcích v sousedství, co se starají jen o jídlo v akci, dělají naschvály a propichují pneumatiky, měla bych chuť to taky udělat

3 2
možnosti
MB

Tentokrát s Vámi cítím, taky jsem se necítila bezpečně v domě, kam se nastěhovali feťáci. Majitel domu je vyhodil a nastěhoval jim podobné. Další tam vařili kdovíco, majitel je vyhodil. Nastěhoval tam další feťáky. Jediné, za co můžu majitele domu pochválit bylo to, že když si 14 dalších nájemníků stěžovalo, že je vždycky rychle vystěhoval. Problém byl, že hlavně nechtěl mít prázdné byty a bylo mu jedno, koho tam nastěhuje. Skončilo to tím, že my "normální" jsme začali dům opouštět.

Vsuvka: občas se tady řeší soužití s Romy. Ani s jednou romskou rodinou problém nebyl. Všichni feťáci, včetně toho, co si ve 40 letech už odseděl 18 let za drogy a napadení, byli Češi.

Já bych na balkón zkusila alarm se zvukem štěkajícího psa nebo elektrický ohradník, jako na pastvu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik