Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych to nazvala jak chytit sama sebe do "fotopasti" aneb lidem na druhých vadí nejvíc to, co sami dělají. Krásně seniorka nastavila autorce zrcadlo. Ona se v něm ale zatím bohužel nevidí. Tak třeba příště. Příležitost složit reparát život určitě brzy přinese.

2 1
možnosti
MB

Ještě mě tak napadlo k druhé situaci: co když to bylo jinak?

Jdu od doktorky s nemocným dítětem a tak ještě rychle skočím pro chleba. Ach jo, zapomněla jsem peněženku doma. Co teď. Najednou vidím na eskalátoru souseda. Sice si vykáme, moc se neznáme a budu vypadat jako socka, ale jako matka prostě spolknu hrdost a poprosím ho o pomoc.

4 0
možnosti
MB

Jako tradičně jste nezapomněla napsat, že ten padouch v lékárně byla seniorka. On totiž nikdo mladší nemá podobné názory, že?

Když se máme tak dobře, proč jste té seniorce z Ukrajiny tu mast nezaplatila? Mě by to napadlo udělat, bez ohledu na to, jaké národnosti by ta seniorka byla. Určitě šlo o pár korun a bylo by to lepší než tady zase plivat jedovatou slinu.

23 1
možnosti
KT

Napadlo mě totéž, místo předstírané účasti s Ukrajinkou, zaplatila bych jí tu mast.

10 0
možnosti
MK

Pěstujme v sobě laskavost a empatii, nebuďme lidsky ubozí, buďme velkorysí...To je to, co potřebujeme...

Zdroj: https://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=803714

Tak snad si to autorka vezme k srdci, až ji zase vytočí nějaká sousedka bydlící o patro níž

19 0
možnosti
ZZ
LC

Jj, čecho-koreo-japonec rozdmýchává rasové nepokoje, některé strany byste zakázala a fráze některých politiků vám připomínají komunistickou propagandu.

9 1
možnosti
ZZ

Tou komunistickou propagandou se autorka přesně trefila do současné vládní pětidemolice, která nic jiného než fráze a propagandu, nezná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik