Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J92a39n 85K13o23z44á83k

25. 3. 2023 20:52

Jestli to byl blog pro zasmání, tak se vám povedl. Jestli byl myšlen vážně, tak to hodně vypovídá o vás. Asi budete stárnoucí zakomplexovaná osoba, která nemá nic jiného na práci, než sbírat pomluvy. Bydlím v našem vchodě hodně dlouho(od roku 1977) a nic takového jsem nikdy nezažil. Je tady klídek a pohoda, mnoho sousedů se vyměnilo a přesto jsou lidi slušní, ať mladí či staří.

1 0
možnosti
JK

Tak to máte štěstí. Jinde tomu je běžně tak jak popisuje autorka. Ona to sice připisuje stáří, ale ti lidé mají asociální poruchu. Tu má v nějaké formě 30% populace, a je ovšem pravda, že se stářím se to zhoršuje. Důchodce bavící se škoděním ostatním je dosti běžný jev. Jako ostatně i u dospělých v produktivním věku nebo u dětí. Tam se teda tomu říká šikana. U důchodců však musíme mít pochopení, jinak bychom byli oškliví, že.

0 0
možnosti
JK

J22a82n 26K11o25z18á27k

27. 3. 2023 23:01

Proč pochopení? Prostě jsem se s tím nesetkal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1263
  • Celková karma 21,51
  • Průměrná čtenost 1112x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik