Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J30o81s16e84f 63N34o70v33á78k

19. 2. 2023 11:18

Já přemýšlím, zda to autorka myslí vážně, nebo ne.

Fakt jako kvůli tlacence a citronu píše ministrovi?

Ohledně vytopeni má dvě možnosti:

1. blahoskloně to přejít a vymalovat si na své náklady

2. písemně je požádat o náhradu škody.

Policii, Ministerstvo, Prezidenta, Soud bv Haagu není vůbec potřeba do toho tahat.

2 0
možnosti
Foto

Já jednou našla na balkoně vajgl od souseda. Pečlivě jsem ho ze všech stran nafotila a podala trestní oznámení.:-P;-D

3 0
možnosti
KT

Správně Šárko, a ministrovi jste ho poslala?

2 0
možnosti
LS
MS

Mám ráda život i s jeho těžkostmi, ..., jsem zastánkyní svobodné vůle člověka. A proto vám mažu všechny komentáře ;-D ...

2 0
možnosti
MK

Ona fakt všechno smazala. To je tedy hrdinka. Do důchodců se trefuje týden co týden, ale do ní se trefit nikdo nesmí.

2 0
možnosti
KT

To je výborná diskuse.R^

5 0
možnosti
MK

Okoukala od jiných.;-D No jo, unést pravdu je těžké.Rv

4 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik