Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Dobré je, že jsou ženy, které zájem neztrácejí, jak ukazuje následující dialog:

"Věruško, já když si ráno zacvičím, tak se hned cítím o 10 let mladší."

"Měl bys cvičit večer, Jaromíre..."

2 0
možnosti
Foto

Pěkné dvě Větve se sešly pod blogem pana Trčálka. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Proč mám pocit, že jako největší vyschlá větev mi přijde autorka? Nějak mi nejde dohromady, že žena, která si na vše stále stěžuje a vidí problémy všude, vede aktivní milostný život.

9 0
možnosti
PC

Paní Šárko, předběhla jste mě. Chtěl jsem napsat totéž.R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Upálit ženské, které zrovna nebaví sex s jejich chlapem? No nazdar. 😂 Když chlap smrdí a chlastá, spát se s ním nedá, byť je zploditel. To je zas moje zkušenost. 😁 Naštestí už bývalá.

2 0
možnosti
Foto

No co jste si vybrala, to jste měla.

1 0
možnosti

R^ Máte pravdu! Je dost lidí, zvláště mezi věřícími, kteří pohrdají Božími dary erotiky a sexu. Bůh je Pravda a Láska. A my lidé jsme jeho obrazem. Když žijeme opravdovou, tvůrčí, Boží Láskou s erotikou a sexem, jsme jako v Božím království. Když žijeme lží a nenávistí, žijeme v pekle, i kdybychom žili falešnou erotikou a sobeckým sexem. Učme se žít v Boží Pravdě a Boží tvůrčí Lásce včetně Božích darů erotiky a sexuality! :-)

0 0
možnosti
Foto

J15o93s21e94f 92B32á32r80t25a

27. 12. 2022 15:38

Dneska jsou ženy i soběstačné a sebevědomé a takovým se také těžko hledá partner se stejnými vlastnostmi.

1 0
možnosti
Foto

To je Vaše vlastní zkušenost? ;-D

1 0
možnosti
ZK

Moje řeč, paní Valdaufová. Lidi na všechno kašlou, o úroveň se nesnaží a pak to takhle vypadá. Líbí se mi, že ve svých blozích s tím neúnavně bojujete. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik