Diskuse

O zlých lidech

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Heleno! Jednou na Vás někdo plivnul a nyní všichni "borci" plivou! Vyjadřují se k Vám s nenávistí a tu svoji nenávist promítají do Vás! Děláte dobře, že mlčíte! Jinak začne trollení a budou Vás obviňovat, že trollíte Vy sama!

:-)

0 7
možnosti
SB

Je zbytečné vám říkat, že jste zapšklý a jednostranně u važující fanatik.

Sice takový jste, ale to vy nikdy nepochopíte, protože sebe samozřejmě vidíte jako reálně uvažujícího člověka, přestože do takové bytosti máte hodně daleko.

Já už se jenom směji tomu, jak ve svém fanatismu dáváte mínusy i takovým diskusním příspěvkům, které zcela evidentně mají svou logiku.

Nedávno například pan Ziegler psal blog o lidech, kteří v době totality zorganizovali odvážný útěk přes hranice ve vlaku. A vy jste do diskuse napsal, že takovým lidem ovšem Zeman vyznamenání za to nedá. Tak jsem vám odepsal, že po pádu totáče už máme třetího prezidenta, a že když za to chcete kritizovat jednoho, tak byste za to měl kritizovat i ty dva zbývalé. Buď všechny tři, protože udělit to mohl kdokoli z nich, nebo ani jednoho, pokud to na státní vyznamenání není.

Naprosto logická námitka, protože opravdu neexistuje jediný důvod, proč nějaký čin ze 70. let by mohl zpětně vyznamenat až Zeman a proč by to nemohl být již před ním Havel.

I za to jste mi dal mínus. Já už se tomu směji, tak jste jednostranný.

A kdo na paní Helenu plive, jak píšete vy?

Neplive na ni nikdo. Ovšem kdokoli má právo její názory kritizovat nebo přímo označit za hloupost. Jenže to už vy považujete za plivání.

Svoboda projevu však platí pro odpůrce názorů paní Heleny do úplně stejné míry, jako platí pro paní Helenu.

4 1
možnosti
JH

Pane Beneše, ztrácíte čas, pan Šimek je v tom nevinně, je už zcela mimo...

2 1
možnosti

Dehonestace a trolling bezohledný vůči pravdě! :-)

1 0
možnosti
PC

Pane Beneši, napsal jste to přesně a výstižně. R^

Bohužel adresátem je člověk neschopný analytického myšlení, u nějž zcela absentuje vidění souvislostí.

Bylo by mně p. Šimka líto coby starého člověka, kdyby ovšem nebyl tak arogantní, nedůtklivý a diskutující s jiným názorem soustavně nevybíravým způsobem neurážel. Zdá se mi, že je stejně tak zapšklý jako autorka blogu.

2 1
možnosti
DR

Tak nějak. Autorku blogu ovšem ctí aspoň to, že podobné žvásty jako Šimek nepředvádí v diskuzích.

1 1
možnosti
DR

Šimku, vy jste tomu zase dal korunu. ;-D

2 1
možnosti

Asi Vás, Heleno, také chtějí vyštvat odsud. Kritiku zvažujte, ale nedejte se! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1263
  • Celková karma 21,58
  • Průměrná čtenost 1112x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik