Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OT

Vy zjevně nerozeznáváte rasisty od lidí, kteří tady nechtějí lidi vyznávající nenávistnou ideologii Islám. Vám by asi muslimská Evropa nevadila. A taky nerozeznáváte legální a nelegální migraci. Styďte se.

3 0
možnosti
Foto

To je typická EU propaganda, jak to bylo v té "slavné" výzvě vědců - kdo nechce migranty, tak je populista, co podléhá vrtkavým náladám veřejného mínění, zneužívá cizího neštěstí a kdo je chce, tak je skutečný státník.

1 0
možnosti
MK

M76i36l57a83n 63K76e67s63l

3. 10. 2021 22:55

Podle vás je předseda Pirátů úplný blbec.Ještě nedávno tvrdil,že by nic neměl proti muslimské Evropě.Navštívil Francii a úplně otočil.Holt takové cestování do zahraničí otevírá oči.Myslím si,že proti přistěhovalcům v zásadě nic moc nemáme.Ovšem jen proti těm,které si vybereme.Již je u nás mnoho Vietnamců,Ukrajinců i jiných národností.Ti ovšem respektují naše zákony a chtějí pracovat.

1 0
možnosti
LH

Celý článek spočívá pouze v hysterickém nadávání jakési abstraktní skupině, která občas přechází paušálně ve všechny Čechy. Marně jsem hledal tu "nacistickou frázi o migrantech" a její logické vyvrácení - hysterky si s logikou obvykle moc netykají.

2 0
možnosti
JN

J30o29s37e55f 37N29i55k84l

3. 10. 2021 17:44

Bez komentářeRvRvRv

2 0
možnosti

R^R^R^R^R^R^R^

Dík! Dík i za to, že se nenecháte rozladit nejrůznějšími trolly, kteým je ve skutečnosti jedno, o čem píšete!

:-)

1 4
možnosti
PC

p. Šimek:

Jestli někdo někde soustavně trolí, tak jste to právě vy a v každé diskusi. Pár slov, pár klišé a frází, jednostranná propaganda - jak na flašinetu. Včetně urážek těch, kteří nesouzní s vašimi "zaručeně objektivními" a "jedině správnými" názory.Rv

5 1
možnosti
Foto

R21o80m61a42n 43K56o40z18e40l

3. 10. 2021 16:16

Nikdo nemá nic proti pracujícím migrantům. Znám ukrajince, co pracovali v blízkém zemědělském družstvu, ochotni pracovat 14 až 16 hodin denně včetně víkendů a kromě občasných problémů s alkoholem s nimi nebyly potíže.

"zmanipulovat náckovskými frázemi o migrantech" - já mnohem častěji vidím zmanipulovaní bruselskými frázemi, ve velkém byl takto zmasírován slovenský exprezident Kiska "Slovensko je dost bohaté, aby kvanta úprchlíků zvládlo" "Na migrační krizi se musí podílet všichni" "Nemůžeme brát EU jen jako bankomat, ztratili jsme v EU kredit".

4 1
možnosti
Foto

Návštěvi indické restaurace volte spíše zřídka. Můžete sice promluvit s domorodým kuchařem anglicky, ale to je tak asi všechno. Hygienou příliš neoplývají a kdo není zvyklý na jejich jídlo, končí to často velkou plynatostí střev Rv

4 1
možnosti
AA

Řeknete to do očí rodičům znásilněných dívek muslimskými migranty.

6 1
možnosti
JT

Měli jsme tu mít početné menšiny. Němce a židy. Němci napřed zlikvidovali Židy a pak začali likvidovat nás. Němci jsou nám kulturně relativně blízko a soužití s nimi nebylo možné. Co teprve, kdybychom tu měli kvanta muslimů nebo černochů. Tohle je naše země a bylo by dobré, kdyby to tak zůstalo.

7 3
možnosti
LB

Ne všichni Němci byli nacisté a ne všichni nacisté byli Němci. Také by bylo dobré, kdybyste si něco o historii Němců na našem území zjistil, těžko byste pak mohl tvrdit, že soužití s nimi nebylo možné.

Mimochodem, myslíte, že Spolková republika Německo přijala málo českých a slovenských emigrantů, zejména po roce 1968? A kupodivu se k nim tamní lidé chovali slušně.

3 2
možnosti
PZ

Holt musí člověk vytáhnout paty z té malé České kotliny aby se mu oči otevřely.

Já když jsem přijel do New Yorku jako 15 lety chlapec ( s Mati) tak jsem tu různorodost jenom hltal. Hrozně mě zajímaly jiní lidé a jiné kultury a v New Yorku jsou lidé z celého světa. Měl jsem kámoše z každého konce světa a bylo to super.

3 0
možnosti
JT

Nějaký čas jsem bydlel v New Yorku a v San Franciscu. Takovou divnou směsici fakt ne. Ti lidé mohou být dobří kamarádi, ale jsou jiní, žijí jinak jejich vliv na to, jak mám žít já nechci..

0 1
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,67
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik