Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^R^R^R^R^

Bohužel, máte pravdu! Neumí včas odejít. Ale třeba chce jet z Hradu na lafetě. Proč ne. Mnohý z nás má nejrůznější umanutost!

Nejhorší je, když si uvědomím, že je nejvyšším velitelem našich vojsk! To, že je celý den v plenkách mi nevadí, ale že je schopen nás znovu zaprodat Putinovi a ruskému imperialismu, mi vadí!

:-)

6 0
možnosti
Foto

Tak stanici létají. Proti tomu principiálně nic. Jenže to bývá z důvodu vytíženosti a nedostatku času. To u našeho moudrého prezidenta trvale odpočívajícího v Lánech není ten případ. Času má více než dost.

Pak to může být z důvodu bezpečnosti. Nemyslím si, že by u nás hrozily atentáty. To pouze tento paranoik nechal opevnit Pražský hrad i když tam v podstatě už vůbec nepobývá. Tady u nás opravdu stačí hlidana kolona.

Takže opravdu to byla zbytečnost a za článek karma R^.

5 1
možnosti

Každému jeho peklo.....Rv

3 3
možnosti

Každý z nás si představuje ubohost jinak. Mně tak přijde tohle trapně politikářské blogování autorky, ale o úspěchu té lacinosti nepochybuju:-(

3 9
možnosti

Vy mate M.Z. urcite viset nad posteli . Bohuzel, ja vim, je vas hodne.

7 2
možnosti
Foto

Smutná realita, ale Vám patří karma R^

10 0
možnosti

Smutna realita je, ze se Pan prezident za svymi nejblizsimi "prateli" Putinem a Si uz nepodiva. Zmineny letoun nema potebny dolet a velmi pochybuju, ze oni by se obtezovali navstivit jeho.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,32
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik