Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sama osobně nemám žádnou negativní zkušenost s policií, protože se nechovám kriminálně.

Zdroj: https://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=772365

Tady ta příčina a následek nejsou vůbec tak jisté a vy jste měla pouze štěstí. Věřte mi. Jinak karma.

0 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

1 0
možnosti

J51i26ř45í 37F87o78g48e79l

24. 6. 2021 14:52

R^

Víte co je na celém tom případu nejhorší. Já za nejhorší považuji to, že ze zveřejněných výpovědí lidí z jeho okolí vyplývá jednoznačně to, že brát drogy je naprsot normální. A on prý bral ten pervitin "jen" 2x týdně..... A že tentokrát to asi prý bylo něco nečistého a tak byl v rauši.

Dokážete to někdo pochopit? Kde na to nezaměstnaný bere??? 8-o

3 0
možnosti
Foto

Feťáka nelze po dobu co je zdrogován pokládat za člověka, protože mu fet vypnul všechno, co z nás dělá lidi.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik