Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím kde žijete vy, ale já mám jiné zkušenosti. U nás v okrajové části Prahy se děti nenudí. Vidím je každý den, jak se prohánějí na kolečkových bruslích, na koloběžkách, na kolech, jdou si zaběhat a hrají si se svými kamarády v parku. V této krizové době jsou většinou ve dvojicích nebo s rodiči. Přečetl jsem si několik vašich článků a s textů usuzuji, že vám vaše volnost v mládí moc nepomohla. Snad je to s přibývajícími roky, pod vlivem sociálních sítí, studováním Bible, že uvažujete příliš zaujatě nad ostatními lidmi, včetně názoru na našeho prezidenta. Jestli vůbec dosáhnete někdy jeho věku a inteligence, i vy se můžete ocitnout třeba i na vozíku. Nepřeji vám to, ale zamyslete se nad tím, že vás by s naprostou jistotou nikdo za prezidentku nezvolil, i kdyby vám bylo více než 70 let.

0 0
možnosti
JK

Na místech, kde jsem jako kluk lítal jsou teď baráky. Nebude to tím?

0 0
možnosti
AL

Ne, nebude. Lítat se dá jinde, kde zatím baráky nejsou.

0 0
možnosti
Foto

R50o82m75a60n 36K46o87z46e40l

27. 10. 2020 19:50

Já děti venku vídám. Když jsem vyrůstal, tak platilo, že kdo chce být venku, tak je a kdo ne, tak venku nebyl, tak je tomu i dnes. Za mého vyrůstání ještě nebyl internet, ale počítač už leckdo měl, tak frčely počítačové hry a také tehdy začaly vysílat soukromé televizní stanice, tak rozmach televizních seriálů. I některé 12-ctileté děti sledovaly Dallas.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

J39o77s35e95f 73B80á82r47t11a

27. 10. 2020 17:54

Já jim nezávidím to podprůměrné vzdělání a hlavně vymývání mozků.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
PK

Nedá se takto zobecňovat, záleží vždy a především na rodičích a podmínkách života. Ve svém okolí v Praze jsem měl děti, kteří "dělali neustále binec na hřišti" a také sousedovi syna, kterého jsem potkával venku jen zřídka. Každý ať si užívá života, který se mu zamlouvá.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,67
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik