Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Češi jsou ochotni přiznat svá pochybení? S tím nesouhlasím. Je spousta občanů, kteří toto zásadně nedělají a dělat nebudou. Nemyslím tím tentokrát ty nahoře, nýbrž běžné občany. A naopak cizinci včetně Němců své nedostatky přiznávají velice ochotně a ještě se za to omluví. Jinak karma a souhlas.

0 0
možnosti
Foto

je dobře pro nás že Německo již není takové jako dříve. doufejme R^

0 0
možnosti

To je fakt, stavem hospodářství, životní úrovní, úrovní zdravotnictví a školství atd. se nám za posledních pět let opět vzdálilo.

1 0
možnosti

Úplně nechápu, proč by Češi měli být plní zášti?

0 0
možnosti

Někteří jsou. Hlavně v rodinách, vztazích, kolektivech a mezi sousedy. Tam, kde to neklape a jsou spory (i vlekle).

0 0
možnosti

Ta otázka z titulku mně přišla na mysl vícekrát a v odpovědi jsem vždy došel k Merkel. Stav v Německu se zračí i v EU - když je slabý lídr.......

2 1
možnosti

J21i88r57i 16V23r81a30b42e37c

21. 3. 2020 13:26

Až na to, že náš "mistr" má a nadělá dluhy až do třetí generace. Němci jsou na nule a po té hysterií budou rukcuk zase na nohách.

2 10
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,67
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik