Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Každý člověk je originál, s tím souhlasím, ale originál je i ten člověk, který "žije životem svého partnera nebo životem svých dětí". Dala jsem to do uvozovek, protože nic takového, žít životem jiného člověka, možné není. Když ale jsou mezi partnery nebo mezi starými a mladými dobré vztahy a vzájemně si pomáhají i tráví nějaký čas spolu, je to k nezaplacení.

1 0
možnosti
KT

Žijeme s dcerou a vnoučaty v jednom domě a máme se rádi. Nemáme žádné konflikty, nelezeme si na nervy a nijak si nepřekážíme. Chce to jen trochu tolerance a vzájemného pochopení.

Vy jste syna nechala vylétnout z hnízda tak, že s ním a jeho partnerkou nejste schopna strávit klidné vánoční svátky. Pak sice můžete být sama sebou, ale úplně sama.

5 0
možnosti
PC

Samé negativní blogy této autorky. Je mi jí upřímně líto.;-(

2 0
možnosti
MK

Jenže čas tak rychle plyne, že než se jeden naděje, začínají se k němu slétávat černí havrani, aby mu zvěstovali, že vyzáblice s kosou už je na cestě.

Zdroj: https://helenavlachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=741266

Depresivní blog. Co nám tím chce sdělit?

2 0
možnosti
BH

Já myslím, že ve dvou se ta kára lépe táhne. Asi jste neměla v životě štěstí:-/

3 0
možnosti
Foto

projděte si předešlé blogy autorky a mnohé pochopíte.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik