Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Snad se najde někdo, kdo ocení kvalitu vašeho intim spraye.

0 0
možnosti
PC

Moje reakce patří blogu.

0 0
možnosti

Škoda, že se ještě nepokadila. Bylo by to vyprávění daleko barvitější.:-)

0 0
možnosti
JK

Vás autorko pustili na maturitní obor? Takovou antikomunistku? Nebyla jste tehdy tak odvážná říkat nepopulární věci, jinak by vás pustili na učiliště.

0 2
možnosti
ND

Hodně nechutný a myslím vzniklé z fantasy přetlaku :-). Možná i vlastní zpověď naroubovaná do přítelkyně :-)

3 0
možnosti
Foto

Historické příběhy z dámských záchodků kam jsem měl celý život vstup zakázán ? Velmi vtipné, karma R^!!

0 1
možnosti

Zšeřelá ulice, utichli ptáci. Kdo to tu blije, kdo to tu zvrací? To soudruh Lenin, ze schůze se vrací. Podobné téma této říkanky, ale ta Vaše příhoda mi přišla zbytečně moc naturalistická, a hlavně, že jste "Marii" nepomohla nasměrovat směr mimo výstřih...:-)

1 0
možnosti
JF

Dobré i jako metafora. Když se toho budete držet, budou vaše blogy stravitelnější.;-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,67
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik