Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skutečně jsme se zbavili státní buzerace lidí?

Žádné komise a instituce nezasahují do našeho života?

Zmizeli práskači a udavači a nikdo není z veřejného prostoru eliminován pro jiný názor?

Nikdo není nucen říkat něco jiného v práci a něco jiného doma?

Není na jedné straně světa vše budovatelsky skvělé a na té druhé vše jen špatné - po prohození těch stran?

Slyšíme v televizi i alternativní názory, nebo tam všichni hlásají jen stejné názory byť třeba trochu jinými slovy?

Tak to máme skutečně tu kýženou svobodu.

1 0
možnosti

VVV, to proto, že jde o Václava Havla, upřímného a pravdivého člověka...

A jedno V pro Vás...

0 0
možnosti
Foto

ještě jste zapomněla na mobily. ta za Rvkomunostů také nebyly

4 4
možnosti
Foto

Ale kolotoče byly! ;-D

11 0
možnosti
Foto

Do 15. století s panem Broučkem by se asi nikdo vrátit také nechtěl. A to tam prosím nenarazil na žádné komunisty v parlamentu. Přesto ale se nám fronty na maso vrátily v nové podobě. Teď jsem čekal na žabky na záclony čtyři dny a i ta původně avizovaná doba dodávky v rozmezí od 8 do 20 hodin je poněkud nafouklá. Čekáte, nikam se nemůžete hnout.

2 0
možnosti
Foto

R^ Podepisuji každé slovo.

4 0
možnosti

Dobrý den - souhlas. Až na to (pro mne) poněkud nadnesené zdůrazňování osoby pana Havla pro vnitřní vývoj naší milé střediskové republiky. Stran mezinárodního uznání jeho významnou roli nezpochybňuji. Jinak sdílím Vaše názory. Pěkné podzimní dny.

2 1
možnosti

Ode mně 3 palce nahoru R^R^R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 1261
  • Celková karma 22,30
  • Průměrná čtenost 1114x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik