Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autorka je takový sociální hypochondr.;-D

3 0
možnosti
Foto

Jsou mezi námi skutečně hypochondři, ale i nemocní, která stále něco trápí, a tím, že se z toho vypovídají, se jim trochu uleví. To je třeba umět rozlišit. :-/

2 0
možnosti

Vy si musíte počkat na seniorský věk, když tomu tak dobře rozumíte. Myslím, že je jen pár seniorů, které opravdu...opravdu nic nebolí. Takže je celé spektrum seniorů...ale já za sebe vám musím napsat, že den, kdy jdu k lékaři považuji za značně stresující (a to velice poctivě chodím na preventivní prohlídky). Prostě tělu neporučíte...

1 0
možnosti
Foto

I62v79a56n 97V94e12s48e45l39ý

3. 11. 2019 11:51

Já jsem v seniorském věku, byť ještě krátce, a něco mě bolí vlastně stále leč si prostě pomyslím že nejsem nejmladší a život jde dál bolesti navzdory. Lékaře navštěvuji vlastně jen pro administrativní úkony do kterých řadím i preventivní prohlídky abych mohl dostat potvrzení pro řidičský průkaz což je vlastně jediné co potřebuji.

A také je zajímavé, že skutečně stoprocentního hypochondra neznám, spíš lidi opačného přístupu ke zdraví ve smyslu hesla "tělo má jít do hrobu zhuntované".

1 0
možnosti
Foto

Vy jste horší, než hypochondr.

Ten si stěžuje na zdraví, kdežto vy na všechno.

7 0
možnosti
Foto

Nápis na náhrobku hypochondra zní: "Vždyť jsem vám to říkal".

6 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik