Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

To musíte bydlet v nějakém dražším regionu, protože u nás, když si člověk pohlídá akce v supermarketech, nakoupí nejméně za poloviční cenu , než vy - meloun za 7 - 10 Kč, Hermelín za 20 Kč, broskve nebo nektarinky za 30 Kč, brambory za 13 Kč, ... a tak podobně. Já si vždycky vzpomenu, kolik jsem za mlada mívala výplatu a jaké byly ceny mnou nejvíce kupovaných potravin; většinou mi to vyjde dnes relativně levnější, navíc nemusím stát někde ve frontě(aby na mě už třeba taky nezbylo). Nestěžuji si, a to mám důchod jen mírně nadprůměrný; asi mám veselejší světový názor.:-)

2 0
možnosti
PK

Já nakupuji prakticky ve všech hyper-super (Praha) - mám v 74 čas a díky ČSSD jízdné zdarma, i do okolí. Rohlíky v Albertu, chleba v Bille, croissanty v Lidlu, tlačenku v Davli, klozetový papír v ... Stejně tak ovoce-zeleninu. Fakt je, že rekord z r.1984 (nejde o Kratochvílovou) už nepřekonám - meloun v Gottwaldově za o,50Kč kilo.:-) Ve Zlíně typuji tak 30x víc:-)

0 0
možnosti
Foto

Musíte se přestěhovat na venkov. Právě nám dozrávají rajčata, na keřích zrají špendlíky, kupodivu vydržely lísky a jsou obalené. I broskvoň je obalená. A na trhu dostanete všechno možné. Jenže když musíte do nějakého superodírače, tak neplačte. ;-D

3 0
možnosti
LH

Na trhu je to dražší než v h, pět super.... Bohužel....

1 0
možnosti
VV

Nebyly ty brambory nedavno na pretresu v tivi? V superhyper j eprodavaj z desetinasobek jejich nakupni ceny. chtelo by to nechat jim je ve skladech shnit a brambory kupovat za rozumnou cenu na farmarskych trzich.

1 0
možnosti
LH

13 Kč za kg v krámě 14.90

2 0
možnosti
LC

Nesmíte volit Babiše, ale strany z demokratického bloku. Důchodu se pak vůbec nemusíte obávat.

1 0
možnosti
PN

Protože se ho nedožijete?

0 0
možnosti
ŠM

včera bylo v Globusu kilo švestek za 9,90..a byly pěkný a dobrý....

2 0
možnosti
Foto

A nebylo to v Globále? To říkal přece strejda Husák: V Globále máme všetko! ;-D

1 0
možnosti
TT

Hm, není to jen ovoce a zelenina. Jak nepiju mlíko, tak mám rád mléčné produkty - ovšem můj oblíbený selský jogurt od Hollandie v průběhu posledních 30 měsíců zdražil ze 14,90 na 24,90. A podobné zvýšení cen se odehrálo u veškerých sýrů.

1 0
možnosti
JV

Jéje, já tuhle kupovala ten půlkilovej jogurt v Kauflandu za 9,90.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ano, je opravdu draze - a zejména v Praze... Chválím naše zahrádkáře - však jejich zahrádky začínají být zase v kursu.;-) Letos se nám urodila spousta okurek, červené řepy a rajčat. (BIO). Okurky + červená řepa jsou ve sklenicích ve sklepě, rajčata stále rodí. Je v tom ale hodně práce. Na naše obchody ale není spolehnutí. Díky za upřímný článek. ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

A vzpomínáte ceny mimosezónního ovoce a zeleniny začátkem 90.let? Jedno malé rajče stálo o vánocích víc než kilo pomerančů...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 21,94
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik